Ga naar inhoud

Lenovo IdeaPad 110-17ACL wilt niet starten

cliff974

Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs mijn laptop opengedaan om hem proper te maken, maar ik was ook curieus om te zien wat er allemaal in was dus heb ik alle connectors van mijn moederbord afgedaan en alle vijzen eruit gedaan dan weer in elkaar gestoken en goed gecontroleerd als alles goed op zijn plaats was. Alles was ok dus heb ik hem weer dicht gedaan en op het moment van het opstarten draait de ventilator zoals normaal maar het scherm wil niet aangaan dus doe ik hem weer open en hercontroleer ik weer alles en sluit het weer. Weer hetzelfde probleem dus doe ik hem een 3e keer open en daar zie ik dat de connector van de kabel van het scherm een pin mist (foto) en ik denk dat dit het probleem is. Wat moet ik doen? Een nieuwe kabel kopen (als ze er ergens verkopen), de pin op een of andere manier vermaken (wat zeer moeilijk zal zijn) ofwel simpelweg een nieuwe kopen. Voor info hij is 4 jaar oud. 

1586176776713.jpeg

1586176745599.jpeg

1586176801965.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op ons forum. :welkom:

Voor zover ik aan de hand van de afbeeldingen kan waarnemen is daar niets mis mee.

Ten bewijze, zie HIER(<<klik).

36755832_PCH008.JPG.6fe4500f6fea9626d268d69c01dc2048.JPG

Jouw lcd connector ziet er normaal uit. Het probleem moet elders gezocht worden.

Het kan een samenloop van omstandigheden zijn. Zo vraag ik me af waarom je op het idee bent gekomen om de laptop intern zuiver te maken? Was het omdat er iets scheelde?

Om na te gaan of de videokaart nog zijn ding doet, raad ik je aan de laptop eens aan een extern scherm te koppelen. Zo zou je bij het opstarten op zijn minst iets moeten te zien krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.