Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op.mijn desktop had ik vroeger Windows XP, dit heb ik een paar jaar geleden draf gehaald en Ubuntu erop gezet, dat vond ik niet zo en nu heb ik Linux mint erop staan maar wil liefst terug naar Windows 10, heb al een opstart USB gemaakt en in bios veranderd dat hij eerst is opstart ook al een boot ervan gedaan maar het blijft maar opstarten in Linux en niks van Windows...

Geplaatst:

als de bios ingesteld staat op usb = 1e bootdevice lijkt de conclusie voorlopig dat er iets mis is met het opstartend vermogen van die usbstick.

heb je die wel gemaakt vanuit windows media creation tool?

Geplaatst: (aangepast)

aanvullinkje: het hangt van de bios af hoe je exact moet instellen, maar een keuze voor 'removable device' als eerste bootoptie lijkt wel te gaan over opstarten van usb, maar is het vaak niet.

dus kijk ook bij hard disks: als dáár de ingestoken stick staat moet je die dáár naar de eerste positie manoeuvreren.

en natuurlijk: verlaat de bios via f10 of 'save and exit' gevolgd door 'yes', anders beklijven de wijzigingen niet!

aangepast door falstring
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.