Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gisteren bij het opstarten van de pc kreeg ik eerst onderstaand scherm te zien;

PcScherm.jpg

en eens opgestart keer ik onderstaand te zien op mijn scherm;

Pc-Scherm1.jpg

Is mijn conclusie juist en mag ik er van uit gaan dat dit scherm overleden is?

• Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Kijk eerst de signaalkabel eens na of deze wel goed is ingeplugd, zowel aan het scherm als aan de pc.

Geplaatst:

Wat heb je zo nogal geprobeerd of uitgevoerd? Zodat we weten wat je je niet meer moeten laten nakijken?

Al eens een ander scherm (bruikleen) getest bv?

Maak je gebruik van een extern driver update programma?

Is er nog iets anders specifieks voorafgegaan aan het probleem?

Geplaatst:

Nog geen ander scherm geprobeerd heb er geen staan en kan er momenteel ook niet zo direct aan een leenscherm komen vrees ik, ik maak geen gebruik van een extern programma om de drivers te updaten en er is niets voorafgegaan aan het probleem.

Geplaatst:

Je kunt al heel wat zoekwerk en twijfels wegnemen als je er in kan slagen even een scherm van iemand te lenen. Zou dat lukken denk je?

Geplaatst: (aangepast)

Ik ga het in ieder geval proberen, is het niet mogelijk om het rechtstreeks op tv aan te sluiten met HDMI kabel zonder dat ik de instellingen moet wijzigen op de pc of heeft dit geen nut.

aangepast door reddevel
Geplaatst: (aangepast)

Dan is er ofwel een probleem met je videokaart ofwel met de driver zelf.

Start de pc eens op in de veilige modus.(<<KLIK)

In uw geval zijn opties 3 of 4 van toepassing.

Zoals je wellicht wel al weet is de resolutie van de beeldweergave in de veilige modus een pak bescheidener en wordt alles heel wat groter weergegeven dan in de normale modus.

Laat eens weten wat het resultaat is.

aangepast door droske
Verwarrende zinsbouw in eerst zin hersteld.
Geplaatst:

Ben opgestart in veilige modus en krijg dan inderdaad het veilige modus scherm te zien met de vier strepen door het scherm zoals op de eerste afbeelding die ik in het begin van dit topic heb geplaatst.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.