Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
3 uren geleden, Erwin De Groot zei:

okidoki,afgesproken voor na de Coronamaatregelen(zie privébericht)

Er worden hier geen afspraken gemaakt voor privé hulp, dit is in strijd met de forumregels!!!

Ik zou me trouwens niet graag laten bijstaan door iemand die nooit een licentie van Windows heeft gekocht (Illegaal dan...?), een hekel heeft aan Windows en hier blijk geeft van vreemde inzichten en gebruiken en op de koop toe ook nog beweert over praktijk praktijkervaring te beschikken. Blijkbaar bestond die praktijkervaring uit heel veel problemen met zijn nooit gekochte Windows systemen en valt daardoor zijn afkeer voor Windows (10) te verklaren.

Het loopt hier helemaal niet zoals het hoort, mede door de vele langdradige en niet altijd ter zake doende postings van Wim Pauwels.

@wim pauwels

Ik sta er op dat u zich uit dit topic terugtrekt. Ik raad je aan je Linux kennis ter beschikking te stellen van Linux gebruikers. Zelf heb ik bewondering voor het hele Linux gebeuren maar om diverse redenen heb ik de overstap (nog) niet gemaakt en mis ik dus ook de essentiële kennis om Linux gebruikers te helpen bij hun vragen.

@Erwin De Groot

Als u wenst te wachten tot na de Corona maatregelen om je eieren in de korf van Wim Pauwels te leggen, laat het dan even weten. Ik zou het betreuren, vooral voor jezelf.

• Gast sloot dit topic
Geplaatst:

(was ik ook voorstander van: sluiten en eventueel 'ten gepasten tijde' :) een nieuw topic erover beginnen - alle ballast gewoon hier in dit topic laten... )

Geplaatst: (aangepast)
15 uren geleden, Erwin De Groot zei:

okidoki,afgesproken voor na de Coronamaatregelen(zie privébericht)

Dit is de afspraak die beiden gemaakt hebben. De intentie om hier verder geholpen te willen worden is er dus niet meer. Is me ook niet kenbaar gemaakt op mijn vraag nadien.

Bij deze stel ik nu vast dat Erwin De Groot een nieuw topic gestart is waarin hij het hier in behandeling zijnde probleem verder zet.

aangepast door droske
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.