Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In bijgaande foto's mijn probleem. Normaal start de computer op, zoals in foto's 1 tot 4.

Maar onregelmatig, regelmatig (zo nu en dan dus) blijft het beeld hangen op foto 3, het Windowsvlaggetje, en komt het draaiende rondje (foto 4) niet tevoorschijn.

Als dat gebeurd, volstaat meestal de computer hardwarematig (met startknop) uitschakelen, en tien tellen later herstarten.

Maar soms gebeurd dat 2 tot 3 maal achter elkaar en dan verschijnen de schermen op foto 5, 6 en 7.

Dan herstart hij weer normaal.

Omdat dit slechts nu en dan voorkomt, maakte ik er mij weinig zorgen over, maar nu doet hij het twee dagen achter elkaar, en dus vraag ik: wat kan de oorzaak zijn?

Met dank bij voorbaat

foto-1.jpg

foto-2.jpg

foto-3.jpg

foto-4.jpg

foto-5.jpg

foto-6.jpg

foto-7.jpg

Geplaatst:

Hoeveel harddisk of SSD heb je in uw pc?

Want zo te zien heb je ook nog 2 DVD speler dan dat is 2 actieve stations.

Op een pc mag maximaal 4 actieve stations zijn.

Bovendien staat raid controler actief ingesteld.

Geplaatst:

H:  is dat een nieuwe?

Gebruik je nog Diskettestation?

Zoiets ken ik al minstens 10 jaar niet meer.

Als je dat niet gebruik kan je beter uitschakelen.

Op die manier heb je 1 station meer over.

Nu heb je Lokale schijf, diskette stations en 2 dvd

Data is normaal gezien tweede partitie

Geplaatst: (aangepast)

Nee want dat is een ander soort media.

Diskette wordt misschien nog ondersteund door Windows 32 bits maar nooit bij 64 bits.

aangepast door stegisoft
Geplaatst:
17 uren geleden, Theo2602 zei:

om de een of ander reden komen de laatste dagen de mails van dit forum, binnen in mijn spam. is daar een reden voor?

Dat zou kunnen komen door de spamfilter van je mailbox.

De oplossing is om pc-helpforum in je lijst met veilige afzenders (whitelist) te zetten.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.