Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb hier een RAR bestand dat ik eventueel kan op DVD branden maar de vraag is:

Hoe kan ik ervoor zorgen dat als ik klik op een bepaalde plaats in de inhoudstafel je direct springt naar het bestaande onderwerp.

Momenteel ( zonder het bestand te branden) kan ik de pdf bestanden terug vinden maar het is een zotte werk te vinden wat ik juist wil.

Misschien weet iemand dat dit mogelijk is of niet.

Thx

image.png.d3cc6a910705e57f9a398018dbd302a6.png

Geplaatst:

V4-lover,

Welkom op PCH !

Bedoel je met je vraag: ik heb een map geopend in verkenner waarin een massa bestanden staat, oa (voorbeeld) vakantiefoto's 2008

en je wilt dan niet elke keer gaan scrollen en zoeken naar die 'vakantiefoto's 2008' , maar het direct en sneller kunnen vinden?

Geplaatst:
16 minuten geleden, Passer zei:

V4-lover,

Welkom op PCH !

Bedoel je met je vraag: ik heb een map geopend in verkenner waarin een massa bestanden staat, oa (voorbeeld) vakantiefoto's 2008

en je wilt dan niet elke keer gaan scrollen en zoeken naar die 'vakantiefoto's 2008' , maar het direct en sneller kunnen vinden?

Neen.

Je hebt bvb een cd of DVD waar een inhoudstafel in zit.

Als je klikt op " ik zeg maar iets" nummer 97 van de inhoudstafel ( kleppen regelen bvb) dan spring de pc direct naar de gewenste tekst.

Ik kan in mijn geval elk pdf bestand openen maar moet eerst naar de inhoudstabel gaan zien wat ik wil openen en dan gaan zoeken in de PDF bestanden tot ik tegenkom wat ik wil openen. Misschien lukt het met alles op DVD te branden???

Geplaatst:
16 minuten geleden, v4-lover zei:

Misschien lukt het met alles op DVD te branden???

Dat is te proberen maar je kan ook gebruik maken van een virtueel dvd station zoals Virtual Clonedrive.

Daarmee kan je het ISO bestand openen (mounten) en dan kan je het gebruiken alsof het op een dvd gebrand was.

Geplaatst:
6 minuten geleden, kweezie wabbit zei:

Dat is te proberen maar je kan ook gebruik maken van een virtueel dvd station zoals Virtual Clonedrive.

Daarmee kan je het ISO bestand openen (mounten) en dan kan je het gebruiken alsof het op een dvd gebrand was.

Het is geen .iso maar een RAR bestand en als ik dit uitpak zie je staan wat in mijn eerste post staat.

Geplaatst:

Mijn vraag geldt dus evenzeer voor de verkenner die je via het openen van een rar ziet:

1 uur terug, Passer zei:

(binnen dat rarbestand)

Geplaatst:
2 uren geleden, v4-lover zei:

Het is geen .iso maar een RAR bestand en als ik dit uitpak zie je staan wat in mijn eerste post staat.

In dat RAR bestand zit een iso bestand: Elex DVD 1983-1993.iso

Wat de afbeelding toont is het venster van RAR met de inhoud van het ISO bestand.

Als je het rar bestand echt uitpakt, en je opent dan het bestand start.pdf is de kans groot dat je daarin kan doorklikken naarde gewenste pdf bestanden.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.