Ga naar inhoud

Partitie C uitbreiden

Aanbevolen berichten

• Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

5 minuten geleden, hans3sen zei:

Ga ik nu die vrije ruimte eerst naar die Herstelpart schuiven en dan pas naar de C?

even mezelf herhalen: 

5 uren geleden, Passer zei:

Ben je aan het werken in Minitool PW of via schijfbeheer van Windows-zelf ?

((hoe wil je dat ik je zeg hoe je het moet doen als ik niet weet  met welk programma je bezig bent? :( - ik veronderstel wéér in MPW, maar 'k wil een zeker antwoord geven :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, maar 'k moet de zaak hier eerst toch eens opnieuw bekijken: je plaatste al 2 screenshotjes van je schijfbeheer die echter wel een heel stuk verschillen

eerst dit: afbeelding.png.3e94f221b3b04f7fff823d6d9ccd5fb4.png met een C die maar voor 3% gebruikt wordt

en dan dit: afbeelding.png.19794ea90d0e17ae24e5ee701622475b.png

met een C die voor 96% vol staat.

euh.. deze mus kan niet meer volgen en weet niet meer waar naar kijken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, hans3sen zei:

Ik lees het anders

ja, sorry, mijn fout - je hebt gelijk

en voor de rest: mooi dat het je gelukt is, maar toch nog 2 bedenkingen:

a. je C is voor 2/3 gebruikt - 1/3 over is dus voldoende, al zou ik in jouw geval de C toch verder gaan 'opkuisen' door niet-noodzakelijke zaken (data) naar je E of F over te brengen

b. en er zijn nog een aantal zaken 'op punt te zetten', maar ik houd het daar maar bij.

c. klik rechts onderaan dit ding ook eens open, want je hebt daar nog 21 meldingen open staan - daar kunnen belangrijke meldingen bij zitten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.