Ga naar inhoud

Uit het niets loopt systeem vast en krijg ik zwart scherm zonder tekst (opnieuw)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Sinds een aantal dagen, misschien 2 weken nu, bevriest af en toe mijn systeem, en krijg ik vervolgens een zwart scherm zonder meldingen of wat dan ook. Het geluid van de applicatie die ik op dat moment gebruik gaat gewoon verder maar ik kan verder niets meer. Dit kan elk moment gebeuren, of ik nou een video kijk, of een spel speel.

Weet iemand hoe ik dit oplos? Begin me langzamerhand een beetje te ergeren aan het probleem. 

Overigens als mijn pc opnieuw is opgestart kan ik weer mijn ding doen, maar kan het wel elk moment weer opnieuw gebeuren.

• Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Welkom op ons forum. :welkom:

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Vink bij de installatie alle aangeboden extra's uit.

afbeelding.png.8fa8a0d65dad38f820b323b4e89f175f.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is, selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Geplaatst:

Het valt op dat je je vraag op meerdere fora post. Lees er even onze forumregels op na om te weten waarom we op PCH geen voorstander van zijn van het gelijktijdig posten van vragen op meerdere fora.

Het is uiteraard onze grootste bezorgdheid dat jij zo snel mogelijk tot een oplossing komt, daarom gaat dit topic "on hold" zodat jij je ten volle kan concentreren op de vragen / tips op het andere forum..

Indien je elders niet (meer) geholpen wordt dan kun je via PB vragen om je onderwerp te heropenen. Je begrijpt dat het dan voor ons wel van essentieel belang is dat je ons mededeelt welke adviezen van andere raadgevers je al hebt uitgevoerd.

Succes !

• Gast sloot dit topic
  • Gast opende dit topic
Geplaatst:

janmaps heeft te kennen gegeven enkel hier te willen verder gaan. Het topic is daarom opnieuw geopend.

Geplaatst:

Ik zag graag een snapshot en geen screenshot.. Lees de instructie nog eens opnieuw.

Geplaatst:

Ik verdenk de driver van je AMD videokaart. Volgens ik zie heb je de recentste driver staan. Deze een maand geleden uitgegeven maar mogelijk pas later bij u geïnstalleerd.

Heb je die zelf binnengehaald of is die via Windows update binnen gekomen?

Is het probleem met het zwart scherm te relateren aan het tijdstip waarop de huidige driver is geïnstalleerd?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.