Ga naar inhoud

Uit het niets loopt systeem vast en krijg ik zwart scherm zonder tekst (opnieuw)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als je begrijpt waar het in die video om gaat en denkt het goed te kunnen uitvoeren, dan mag je er mee aan de slag.

• Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Als het goed is start hij windows 10 op in iets van safe mode (zonder internet) en deinstalleert hij de drivers die via windows bij de videokaart attributen komen in apparaatbeheer. Vervolgens voert hij DDU uit, en dat was het volgens mij.

Geplaatst:
50 minuten geleden, janmaps zei:

Als het goed is start hij windows 10 op in iets van safe mode (zonder internet) en deinstalleert hij de drivers die via windows bij de videokaart attributen komen in apparaatbeheer. Vervolgens voert hij DDU uit, en dat was het volgens mij.

Ik weet ook niet of bij een windows update die stappen van die video problemen op gaat leveren.

Geplaatst:

Had een mailtje ontvangen van AMD, omdat ik al iets van een week geleden of langer een mail had gestuurd, daarin stonden stappen met iets van DDU, heb dat opgevolgd, ik ga nu nog even een test doen, en dan hopen dat alles goed is!

Geplaatst:

Heb ook even een test uitgevoerd die 26 scene's laat zien en alles uit je videokaart test, heb bij geen 1 een zwart scherm gekregen, dus nu weer even een aantal dagen aankijken hoe mijn pc het doet.

Geplaatst:

Ja precies, ik ook! Als AMD zelf met instructies komt gepersonaliseerd naar mijn videokaart, in de mail. En zo'n benchmark test, geeft geen enkele errors, dan hoop ik dat het goed komt. Al moet ik niet te veel verwachten want laatst had ik ook ruim 3 dagen geen last, en kreeg het toen weer.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Na ruim 9 dagen nog geen enkele keer een black screen bug gehad. Ik denk dat het is opgelost!

Mocht het nou weer gebeuren kan ik altijd nog een topic openen indien nodig.

Geplaatst:

Het probleem lijkt dus opgelost en dat is goed nieuws.

We zullen hier dan afronden met een slotje.

• Gast sloot dit topic
Geplaatst: (aangepast)

Hallo allemaal,

Ik had een tijdje geleden d topic gestart over het probleem uit de titel, had een DDU uitgevoerd, en 10 dagen nergens last van. Gisteren nog het oude topic laten sluiten, omdat het goed leek te gaan. Toch uit het niets een black screen vandaag. Heb even de nieuwste driver weer geïnstalleerd, waarvan iemand zei dat AMD dit probleem daarin verwerkt heeft en opgelost zou moeten zijn.

Ik hoop dat dus dat ik nu geen problemen meer heb. Ik kan wel elke keer drivers updaten etc. Maar als dit probleem zich blijft voortzetten, dan schakel ik binnenkort toch maar over naar een nieuwe videokaart. Eventueel zelfs een nieuwe pc, omdat deze al ruim 6 jaar oud is.

aangepast door droske

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.