Ga naar inhoud

Uit het niets loopt systeem vast en krijg ik zwart scherm zonder tekst (opnieuw)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dat is moeilijk te bewijzen maar het kan wel van invloed zijn op het bevriezen van je systeem.

• Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
5 minuten geleden, janmaps zei:

Kan dat invloed hebben op die driver?

Althans dat de virusscan de driver ziet als een soort bedreiging waardoor hij juist dat zwart scherm geeft?

Geplaatst:

Ik zal even kijken, ESET abbonnement is trouwens al verlopen, dus het kan zomaar moeilijkheden met zich meebrengen. Als ik ESET deinstalleer, is er dan nog een gratis goed virusscan programma, wat eventueel gratis goede functionaliteit biedt?

Geplaatst:

Hoe hoeft niet verder te graven dat dat twee beveiligingsprogramma's naast elkaar voor conflicten kan zorgen, dat is algemeen bekend en kom je ook niet zo vaak meer tegen. De meeste mensen weten dat ondertussen al.

Geplaatst:
3 minuten geleden, janmaps zei:

Als ik ESET deinstalleer, is er dan nog een gratis goed virusscan programma, wat eventueel gratis goede functionaliteit biedt?

In Windows 10 zit standaard Windows Defender, en dat scoort de laatste jaren erg goed

Geplaatst:

Ben het helemaal met Dasle eens. Je hoef alleen maar die ESET te verwijderen. Windows beveiliging neem de taak automatisch over.

Geplaatst:

Ik zal zo wel even ESET deinstalleren dan. Ik was even blij dat ik 3 á 4 dagen geen black screen bug meer had met die oudere videokaart driver, en pof je zit even op wikipedia en ik kreeg er weer een. Ik hoop dat dat dubbele virusscan gebeure als dat ook voorbij is, ik weer een stapje dichterbij een opgeloste pc zit.

Geplaatst:

Heb het even gedeinstalleerd. Ik heb deze pc ongeveer 6 jaar, nooit echt problemen mee gehad. Toen ik ongeveer een jaar geleden was verhuist heb ik deze pc een hele tijd (ongeveer 10 maanden) niet aangeraakt, en heb volgens ccleaner ESET ongeveer rond 15 April geinstallaard, tevens ook ongeveer wanneer de problemen met die black screen bug onstonden.

Geplaatst:

Zelfs met nog maar 1 virusscanner op de pc, kreeg ik net nog steeds een zwart scherm. Toch maar die video volgen die aan beveelt om windows drivers wat met de video kaart te maken heeft uit te schakelen, en dan zien hoe het loopt?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.