Ga naar inhoud

Uit het niets loopt systeem vast en krijg ik zwart scherm zonder tekst (opnieuw)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb dit topic opnieuw geopend en bovenstaande post waarmee je een nieuw topic gestart was naar hier verplaatst.

We gaan hier gewoon verder van zodra je vragen hebt.

• Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Ik heb de nieuwste driver even opnieuw geinstalleerd met de DDU methode in safe mode. Vraag me toch af of na zo’n uitvoering Windows nog steeds achter de schermen drivers probeert te installeren die met die AMD driver botsen.

Geplaatst:
2 uren geleden, janmaps zei:

Vraag me toch af of na zo’n uitvoering Windows nog steeds achter de schermen drivers probeert te installeren die met die AMD driver botsen.

Je kunt Windows update gedurende 7 dagen onderbreken.

Start - Instellingen -Bijwerken en beveiliging.

Klik op Updates 7 dagen onderbreken. Je kunt die onderbreking ongedaan maken door te klikken op Updates hervatten.

Trouwens, je kunt bij Bijwerken en beveiliging  - Geschiedenis van updates weergeven, nagaan welke updates er zijn uitgevoerd.

Is er al een volledig nieuwe installatie van Windows uitgevoerd? Ik zou er het topic voor moeten herlezen want dat ben ik ondertussen allemaal vergeten.

Geplaatst:

Ik heb de windows update functie even gepauzeerd, voor 7 dagen. Ik denk nu alleen wel dat ik weer dat DDU moet uitvoeren. Zit er overigens toch aan te denken om een nieuwe pc te kopen. Ik had er 1 op het oog, ik weet alleen niet of ik de link er naar toe mag delen op dit forum. (voor hetzelfde geld is het reclame maken). Heb zelf niet echt veel verstand van hardware dus, ik hoop dat er iemand naar de specificaties kan kijken :)

Geplaatst:

Je mag dergelijke linken altijd plaatsen hoor. In dit geval aanzien we dat niet als reclame.

Geplaatst:

Waarvoor wil je die pc gebruiken? Die vraag moet men zich eerst stellen.

Geplaatst:

Ik programmeer websites, ik gebruik veel photoshop, after effects, en ik wil zware games zoals GTA5 en Red dead redemption kunnen draaien op hoge settings.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.