Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Mijn trukendoos is leeg maar @stegisoft heeft nog een aantal opties zie ik.
Als alles weer goed werkt mag je de tool  KpRm weer uitvoeren om de gebruikte tools weer te verwijderen.

• Reacties 87
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

In opdracht prompt als administrator:

ipconfig /displaydns

ipconfig /flushdns

Ga naar netwerkcentrum en klik op uw router die je ziet. 
Klik dan op eigenschappen van draadloos netwerk en klik dan op tab beveiliging en klik dan op tekens weergeven en nu ziet je de wifi paswoord en schrijf dat op. 

Open Windows PowerShell (admin) 
Kopieer onderstaande tekst en plak het achter > 

netcfg -d 

Herstart de pc of laptop en nar opstart zal je wifi opnieuw paswoord moeten geven. 

Indien dan nog steeds niet goed werkt zou ik SSID naam van de router een nieuwe naam geven. 

Geplaatst:

Lees ook mij vorige bericht:

Nota: had je vroeger een ander provider vanwege de wan miniport?

Zo ja , dan mag je naar Services en zet dan de instelling bij WWAN AutoConfig op uitgeschakeld.

Geplaatst:

Hoe bedoel je andere provider? We zitten nu een paar weken bij Telenet, maar vroeger thuis bij Proximus. Maar in de hogeschool enz. Ga ik ook op netwerken en had ik steeds het probleem.

Nu zijn de resultaten goed, hopelijk blijft het zo.

Bedankt voor jullie hulp!

mvg Gilles

Geplaatst: (aangepast)

Zo ja , dan mag je naar Services en zet dan de instelling bij WWAN AutoConfig op uitgeschakeld.

Dan kan je beter op handmatig zetten.

Je kan altijd terug zetten zoals het was.

aangepast door stegisoft

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.