Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bestaat de mogelijkheid om meerdere handtekeningen aan te maken in de app Windows 10 mail ? Ik heb nu een handtekening aangemaakt : Met vriendelijke groeten , Theo . 

Kan ik daarbuiten nog een handtekening aanmaken waar mijn volledige naam op staat en eventueel adres ?

Geplaatst:

Per e-mailaccount kun je slechts 1  handtekening aanmaken in de app Mail.

Natuurlijk kun je in de app Mail meerdere e-mailaccounts opnemen: eentje van Telenet, een van outlook.com, een van gmail. En die verschillende accounts kun je dan ieder een eigen handtekening geven.

Maar wat jij wilt: voor één e-mailaccount verschillende handtekeningen aanmaken, dat kan volgens mij niet in de app Mail van Windows 10.

Hier vind je wat meer informatie over het maken en het gebruik van een handtekening in de app Mail: https://www.lifewire.com/use-signatures-in-windows-10-mail-4123784

Geplaatst:

Ja, dat meende ik al begrepen te hebben. De app Mail van Windows 10 is een eenvoudig e-mailprogramma en het heeft zijn beperkingen. 
In Outlook (onderdeel van Microsoft Office) kan wel wat jij wilt, maar Microsoft Office is niet gratis.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.