Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

'k heb ondertussen eens wat rondgesnuffeld en kom tot deze bevindingen:

1. volgens mij is die http://www.startrainst.com/  gewoon dood, zit er geen leven meer in: nog steeds krijg ik in Firefox een witte bladzijde en in Edge 'deze pagina is niet bereikbaar'. Het is niet normaal een site zo lang uit de lucht gaat (of die moet slecht onderhouden/bijgehouden worden

2 'k denk niet dat het een 'gevaarlijke' site was (die je dus moet gaan blacklisten):

- Google safe browsing geeft geen bedreigingen (geen onveilige content gevonden) - kopieer de url van die site en plak hem in het venster vn Google

safe browsing

- hetzelfde met VirusTotal’s free website security checker - ook hier geen bedreigingen gevonden.

Kortom: geen onveilige site, maar 'k vraag me af of hij nog wel bestaat.

Geplaatst:

Oké superlief van u, bedankt voor uw opzoekwerk.  Vandaag geen problemen meer hiermee, iemand gaf me de tip om alle geschiedenis en cookies te verwijderen en daarmee was het precies opgelost.  Bedankt voor alle moeite en groetjes

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.