Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb het idee dat ik wat heb binnengehaald ,door cc cleaner te kopen en te installeren, de boel is trager. Kan ik dat ergens mee checken.Vast bedankt

Geplaatst:
5 minuten geleden, Ronaldus zei:

Ik heb het idee dat ik wat heb binnengehaald ,door cc cleaner te kopen en te installeren, de boel is trager. Kan ik dat ergens mee checken.Vast bedankt

Waarom gekocht, de gratis versie is voor thuis gebruikers meer als genoeg. En Cleaners beloven veel maar kunnen ook veel slopen kijk er altijd mee uit.

Welke virusscanner gebruik je?

Download de 577bf0efb8088-FRST.png&key=17a8e1ee47f9dFarbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit  via de onderstaande link naar het bureaublad.

Farbar Recovery Scan Tool Link

Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.
Als er een melding van Smartscreen komt doe het volgende Handleiding als je klaar bent mag je hem weer aanzetten.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpg Als administrator uitvoeren.

• Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.
Geplaatst:

Wat staat er en er gebeurd niets   frst64(2) exe wordt niet vaak gedownload en kan gevaarlijk zijn.

Geplaatst:
19 minuten geleden, Ronaldus zei:

Wat staat er en er gebeurd niets   frst64(2) exe wordt niet vaak gedownload en kan gevaarlijk zijn.

Volgens mij download hij frst niet,alleen maar waarschuwingen

Geplaatst:

Hallo,

Van welk programma krijg je de waarschuwingen en lees eerst wat ik neerzet en vloer het dan uit.

Waarschijnlijk van je Smartscreen:

Als er een melding van Smartscreen komt doe het volgende Handleiding als je klaar bent mag je hem weer aanzetten.

Geplaatst:

Wij gaan stoppen met dit item ,er komen zoveel waarschuwingen en protesten van de de google kant dat ik het als amateur benauwd van krijg. Bij mijn documenten stond nu ook een logp van frst maar met de nadrukelijke mededeling  niet gebruiken.

Daar ben ik nou net niet prof genoeg en heb er te weinig verstand van. Bedankt voor je moeite. Gr Ronaldus

Geplaatst:

Halo,

Je hoeft geen prof te zijn om bepaalde handelingen uit te voeren, ik kan begrijpen dat je in paniek raakt.

We kunnen ook kijken of ik je stap voor stap hier door heen kan loodsen het is aan jou lom de uitdaging aan te gaan.

Ik kan ook begrijpen als je de handdoek in de ring gooit maar vele leden die dit ook niet konden is het toch gelukt.

Ten eerste haal diep adem en begin opnieuw, klik op de download link voor FRST 64bits.

Links onder in je browser zie je de download en de waarschuwing, klik op het V teken (pijltje 1.) er opent een schermpje klik daarop Behouden (pijltje 2).

5f0065394914b-google_frst.png

De tool FRST word nu gedownload, als dat klaar is ga naar de map Downloads open die en SLEEP de tool FRST daaruit naar je bureaublad.

Nu kan je het uitvoeren zoals ik in mijn eerste bericht had geschreven.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.