Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als ik je Speccy logje bekijk denk ik voor rond de 200€ het eerst aan een grafische kaart.

Welke voeding zit er in je pc en welke aansluitingen zijn er beschikbaar voor je monitor.

Heb je een voorkeur voor Nvidia of AMD?

Geplaatst:

Mijn voorkeur gaat uit naar Nvidia.

Kan ik via software te weten komen welke voeding er in mijn computer zit?

Mijn monitor heeft HDMI en RGB aansluiting.

Geplaatst:
54 minuten geleden, seane zei:

Kan ik via software te weten komen welke voeding er in mijn computer zit?

Helaas is het niet mogelijk om met software te weten welke voeding erin je pc gebouwd zit.

Hiervoor zal je de behuizing van je pc moeten openen, hoe veel Watt je voeding geeft en het merk staat op een sticker vermeld aan de zijkant van de voeding.

Geplaatst:
6 uren geleden, droske zei:

Dat is wel een gewone 1650 en die zijn idd een stuk gunstiger geprijsd en geen 1650 Super das wel een heel verschil.

8 uren geleden, seane zei:

Bij deze zou ik al een groot verschil merken in vergelijking met mijn huidige kaart?

Via deze link kan je ongeveer verwachten wat het verschil is met je huidige grafische kaart.

8 uren geleden, seane zei:

Hiermee ben ik terug een aantal jaar zoet?

Als je hiermee de games speelt die je nu speelt en dezelfde resolutie aanhoud kan je nog jaren verder.

Ga je op een veel hogere resolutie of 4K spelen en hele zware games loop je toch weer tegen een probleem aan.

Maar normaal gezien kan je hier jaren mee verder.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.