Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ok, dus er bestaat geen gewone kabel die in het PCIe x1 slot kan gestopt worden met aan het uiteinde van die kabel een aansluiting waar de USB 3.0 19 pins die nu in mijn pc-behuizing zit, kan worden aangesloten?

Geplaatst:

Zover ik weet bestaan deze niet, dePCIe x1 kabel die ik voorstelde is in principe een verlengkabel zodat je de eigenlijke USB 3.0 controller op een andere plek kan plaatsen zodat deze niet voor je fan van de grafische kaart zit.

Geplaatst:

Als je geen problemen hebt met de temps van je processor is dit eigenlijk een overbodige aankoop.

In Speccy kan je de temperaturen zien van je processor, belast je processor eens en kijk welke temperaturen dit geeft.

Geplaatst:

MSI B85M-E33 (MS-7817) (SOCKET 0)    127 °C (Dit zal wel niet kloppen waarschijnlijk?)

Intel Core i5 4460 @ 3.20GHz    47 °C (Dit is in gewone ruststand)

Geplaatst:
17 minuten geleden, seane zei:

127 °C (Dit zal wel niet kloppen waarschijnlijk?)

Dit is mogelijk een sensor die fout word uitgelezen.

Idle 47°C maar hoe zit het onder belasting?

Geplaatst:

Als ze op de achtergrond draaien geven deze weinig belasting voor de CPU

Download eens Cinebench 2.0 van Maxxon en sla het bestand op.

Pak het bestand uit en in de map dubbelklik je op Cinebench.exe waarna het programma start.

1305862108_Cinebenchlicense.thumb.PNG.80d1f12ed04126620a78bdc655973435.PNG

Klik op Accept om de licentie voorwaarden te accepteren.

1512528975_Cinebenchrun.thumb.PNG.14f44e9d451b55a981c9bbf6a4503dd2.PNG

Klik nu naast CPU op Run waarna de test van start gaat en houd dan met Speccy de temps in de gaten

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.