Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedmiddag allemaal

ik kan sinds gisteren niet meer in mijn instellingen komen, de knop werkt niet meer als ik er dubbel op klik.
Er is niets veranderd kwa software of update`s .  als ik er op ga staan en met recht klik dan krijg ik wel alles te zien en klik ik op app instellingen dan gebeurt er niets . 

op mijn andere laptop kan ik wel gewoon gebruik maken hier van. dus ook de app herstellen als hij niet goed zou werken maar op mijn laptop opend gewoon helemaal niets.

alle andere apps die in het start menu staan werken wel gewoon en kan ik openen .alleen de app in stellingen dus niet. 
wat zou ik kunnen doen of wat is het probleem en hoe los ik het op.?

Software is win 10 legaal en alles is up to date.

alle info is welkom

Geplaatst: (aangepast)
1 uur terug, Denekamp zei:

ik kan sinds gisteren niet meer in mijn instellingen komen, de knop werkt niet meer als ik er dubbel op klik.

Je moet niet dubbelklikken op de knop Instellingen, maar 1 (één) keer klikken om de app Instellingen te openen. Maar dat zul je ook wel geprobeerd hebben, vermoed ik.

Hier vind je een stappenplan om je probleem aan te pakken: https://www.dell.com/support/article/nl-nl/sln298531/windows-10-de-app-instellingen-wordt-niet-geopend-of-knippert-en-sluit-onmiddellijk-af?lang=nl

Begin met stap 1.

Als stap 1 niet helpt ga je verder met stap 2. Enzovoort.

(Let op: in stap 4 staat dat je een lange opdracht moet overtypen. Niet gaan overtypen, want dan loop je veel kans op het maken van een typfout. Die lange opdracht moet je kopiëren en daarna plakken. )

aangepast door porrelaar
Geplaatst:
7 minuten geleden, porrelaar zei:

Je moet niet dubbelklikken op de knop Instellingen, maar 1 (één) keer klikken om de app Instellingen te openen. Maar dat zul je ook wel geprobeerd hebben, vermoed ik.

Ja dat weet ik en heb ik ook al geprobeerd. ik ga de stappen doornemen en kijken welke werkt  THANKS

ik laat weten wat eruit komt.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.