Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
19 uren geleden, Theo2602 zei:

als ik op die HIER van handleiding klik komt er niets. Ben ik zo dom, of make jullie het zo ingewikkeld

Hoe brand ik met wat?

Op deze pagina kan je zowel het ISO bestand als de handleiding downloaden.

Er staat zelfs een link naar de handleiding hoe je het ISO bestand op cd moet branden.

De handleidingen zijn wel in het Engels.

Verder ben ik het met stegisoft eens dat het waarschijnlijk om een temperatuur probleem gaat.

Kan je eens nakijken of de koelventilator van de processor draait als je de pc start?

Geplaatst:

De ventilator draait, en ik heb dus die schijf gestart, Maar kreeg wel totaal andere beelden dan voorspeld.

In bijlage die beelden. Ik heb na het 1ste scherm dus dir getypt

2020-11-05 10.22.49.jpg

2020-11-05 10.23.04.jpg

Geplaatst: (aangepast)

Daarna heb ik Ctl Alt Del gedrukt en de schijf van XP terug geplaatst, dat liep weer even goed, tot dan het scherm in bijlage kwam

2020-11-05 10.28.23.jpg

aangepast door Theo2602
Geplaatst:

Je had waarschijnlijk gedaan met cdrom.

Dan moet je gewoon de cdrom openen en terug sluiten en dan op enter klikken en dan gaat het verder met installeren.

Zo deed ik dat vroeger.

Dat is de reden waarom ik zeg dat je op usb-stick beter kan doen.

Geplaatst:

k heb de twee HD er uitgehaald, dan deze waar het programma op staat geformateerd, en ze alleen in de computer gestoken. dan weer gestart met de CD maar terwijl het op het eerste zicht beter liep, was dat daarna niet waar. ik moest herstarten en hij begon opnieuw een setup.

wat mij wel is opgevallen, die eenzame drive staat als slaaf, hoe verzet ik dat?

Geplaatst: (aangepast)

Je moet aan de achterkant van de harddisk kijken hoe je slave zet met de jumper.

Normaal gezien zie je daar afbeelding hoe je moet doen.

Kan ook zijn op de bovenkant van de harddisk

Dat verschil van merk en model.

aangepast door stegisoft
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.