Ga naar inhoud

identiteit foto

Stefanie De Roose

Aanbevolen berichten

• Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

10 uren geleden, Stefanie De Roose zei:

Ik wil gerust eens doorsturen ofzo

'k weet niet of dit aarde aan de dijk gaat brengen - als jij bij het vergroten niets kan zien, vrees ik er voor.

Maar je mag het altijd eens proberen.. (in dat geval: doe het via een pb hé?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, wat de foto's betreft: het zijn niet de originele foto's, maar foto's die eerst door een of ander grafisch programma zijn gegaan (en vanuit dàt programma zijn opgeslagen.

Hoe weet je dat?

eeerst de gegevens van een originele foto

afbeelding.png.fd07737d80a8471b0c7579d64eddc66b.png   afbeelding.png.262c74b71a9d2644b048d07bf5a8b9e8.png

en kijk eens wat bij jouw foto's vermeld wordt:

afbeelding.png.377d419dad56f78e7027d6e7dbde0dd9.png  en bovenaan staan wèl gegevens, maar die zijn van mijn systeem: in welke map ze bij mij staan, en ook de tijd is de tijd van op mijn systeem - dus daar ben je niks mee.

Ik stuur je dadelijk in een pb ook nog wat ik van dat naamkaartje kon maken - en ik meen dat je ermee tot een bepaalde naam kan komen, alleen: ik heb zo het idee dat die naam er achteraf op gezet werd: de originele is volgens mij gewist en er is zo maar een andere naam op gezet (met photoshop of wat dan ook)

Waarom ik dit denk? omwille van het lettertype: normaal gebruikt men voor badges een 'deftig', 'gewoon' lettertype en niet zo iets - hoe moet ik het noemen: 'los', 'kinderlijk', ... ?  Zo staan de letters bv niet op eenzelfde basislijn, maar de ene hoger dan de andere - rommeliger dus.

(of men moet er natuurlijk voor gekozen hebben bij die firma - dàt weet ik natuurlijk niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.