Ga naar inhoud

Kan geen internetprogramma's meer opstarten in PC

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, ik kan sinds vanavond geen internet programma's meer opstarten, dus geen Gmail, Google, Telegraafkrant etc.

Ziggo Ethernet is verbonden.

Wi-Fi staat uit, als ik hem aanzet werkt het ook niet.

Probleemoplosser werkte ook niet.

Ik heb waarschijnlijk per ongeluk iets verkeerds gedaan, hopelijk kunt U mij helpen alstublieft?

Geplaatst: (aangepast)

Dan neem ik aan dat je nu via een ander apparaat (een smartphone misschien?) je vraag hebt gesteld.

Doe eerst het volgende:

Haal het modem vam Ziggo van de stroom af (stekker er uit halen)

Wacht minstens 1 minuut en zet dan de stroom weer op het modem

Wacht minstens 5 minuten totdat de lampjes op het modem weer branden zoals dat hoort.

Start dan je pc opnieuw op via Start > Aan/uit > Opnieuw opstarten

Kijk of je dan wel weer websites kunt bereiken.

Nog geen succes? Ga dan met je smartphone naar deze website: https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/doet-het-niet/kabel

Vul daar je postcode en huisnummer in, en klik dan op Check. Dan krijg je te zien of er misschien een storing van Ziggo in jouw buurt is. Als dat het geval is, dan kun je verder niets doen dan afwachten. 

Geen storing van Ziggo bij jou? Volg dan de aanwijzingen op die pagina onder Internet fiksen.

aangepast door porrelaar
Typo
Geplaatst:

Beste Porrelaar, ik kon gelukkig via Microsoft Edge Gmail weer openen, toen kwam er een bericht dat ik Google Chrome opnieuw moest downloaden, na de download werkt alles nu weer, er is iets gebeurd waar ik geen weet van heb?

Ik ben erg bli9j dat alles gelukkig weer werkt en ik wil je langs deze weg hartelijk bedanken voor de de medewerking.

Deze topic is wat mij betreft opgelost. :-)

Geplaatst:

Beste James, ik heb geen flauw idee wat er op jouw pc gebeurd is, maar ik ben blij voor jou dat internet weer werkt op je pc.

Heb je ook op je laptop geen problemen meer met je internetverbinding?

Geplaatst: (aangepast)

De internetverbinding op mijn laptop werkt nu ook weer. Het is altijd fijn dat je bij PC-Helpforum terecht kunt met computerproblemen.

Pc Helpforum en Porrelaar, veel dank voor de medewerking.

Groet, James48

aangepast door james48
Was een dubbele reactie, is nu overschreven
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.