Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, eindelijk mijn gecrashte pc weer kunnen opstarten,  format c, hielp niet, SSD schijf was beschadigd, na vervanging terug ok. Probleempje nu met mijn 2 gekoppelde schermen: monitor Bencq is mijn pc scherm, gekoppeld via overgangstukje naar HDMi aan mijn videokaart, (bureaublad1), de 2de videouitgang betreft ook een HDMi, dat zou mijn 2de scherm moeten zijn, een Samsung TV. Probleem nu: de Samsung krijgt nr 1 toegewezen, de Benq  nr2.

Ik krijg dit dus niet gewijzigd, de Benq moet 1 worden, Samsung TV 2 (bureaublad!) Hoe dit aan te passen? mvg, Alain

beeld 1.jpg

beeld 2.jpg

Geplaatst:

Hallo, nee, betreft monitor grote HDMI, voor de TV is het een kleine HDMI fiche, voor de herstel werkte dit perfect, ik heb ook al enkel de monitor aangesloten, blijft op keuze 2 staan, mvg, Alain

ps: de problemen net voor de crash waren met het bureaublad..., zie ook dit topic op het forum

Geplaatst:

ik zou:

- de potentiële scherm2 monitor afkoppelen

- de pc echt herstarten dus: start/afsluitmenu/optie 'opnieuw opstarten'

- nvidea software verwijderen

- wederom echt opnieuw opstarten

- nieuwste versie nvidea ophalen en installeren (let op: installeer 'experience' NIET)

- wederom echt opnieuw opstarten

- nu tweede monitor aankoppelen

Geplaatst:

dus: zodra je die tweede monitor aansluit verspringt het hoofd-beeld daar naar toe??

tja, dan wordt het lastiger, vrees ik. maar er is nog een optie:

ik neem aan dat je het via windows-instellingen geprobeerd hebt.

met nvidea heb je echter ook in configuratiescherm een eigen instelmenu.

dus: zoekvak, type configuratiescherm, ga configuratiescherm, dan naar 'nvidea- configuratiescherm'

het zou mogelijk zijn dat de instellingen daar steeds de 'windows-instellingen' overrulen.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.