Ga naar inhoud

Acer laptop blijft erg traag


Aanbevolen berichten

Hallo,

bedankt dat je me verder wil helpen.

Dit is de link waarnar je vraagt:

https://www.imgdumper.nl/uploads9/5fba5d95c697e/5fba5d95ba244-prtscr.jpg

Volgens hem zijn er problemen gevonden en kon hij ook niet alles repareren voor online reparatie verwijst hij naar een logfile.
Deze heb ik opgespeurd en in bijlage gestopt.

Wie weet heb je er iets aan.

Wat kan ik verder nog doen?

CBS.log

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo,

 

Laten we eerst de schijf nakijken:

 

DownloadAfbeelding Crystal DiskInfo naar het bureaublad.

  • Dubbelklik op CrystalDiskInfoPortable_x.x.0.paf.exe en klik vervolgens op OK.
  • Het programma wordt nu uitgepakt in een nieuwe map op het bureaublad.
  • Plaats nu een vinkje bij de optie Crystal DiskInfo Portable starten en klik op Voltooien.
  • Of open de aangemaakte map en klik met de rechtermuisknop op CrystalDiskInfoPortable.exe en kies uitvoeren als administrator.
    • Is de kleur Blauw - dan is deze schijf in orde.
    • Is de kleur Geel - dan zijn er problemen met de betreffende schijf.
    • Is de kleur Rood - dan is de harde schijf zeker aan vervanging toe.
  • Als het programma geopend is, worden de gegevens van de harde schijf getoond
  • Let op: Vergroot het venster zodat alle informatie goed zichtbaar is.
  • Maak een screenshot van het programma, hoe je dat doet lees je HIER.
  • Upload dit bestand naar https://www.imgdumper.nl.
  • Je krijgt dan een unieke link. Post die link in je volgend bericht.
Afbeelding
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

bij deze heb ik ook deze stap uitgevoerd.

Ik denk dat het resultaat positief is, of merk jij iets anders?

Dit is de link:

https://www.imgdumper.nl/uploads9/5fbd0327dcbee/5fbd0327cf9c8-printscreen2.jpg

 

Je vroeg om het venster te vergroten, maar de maximaliseren knop staat inactief, of heb ik iets fout gedaan?

Kun je hiermee verder?
Bedankt voor de goede hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Na alle raadgevingen/opruimingen/nazichten van Abbs  lijkt me alles in orde te zijn.

 

Mag je eens voorstellen om alles te verwijderen wat zich in de map "Software Distribution" bevindt.

Niet de map zelf, want dat gaat niet zonder de service van de Automatische updates te stoppen.

Wel alles wat in die map zit.

Open de verkenner en je vind die map hier: C:\Windows\SoftwareDistribution

 

ScreenShot003.jpg.d9271202798dbb16886e6560803cf6c0.jpg

 

Schakel ook eens je beveiliging uit.

 

Probeer dan nu eens te updaten.

 

 

 

aangepast door Calvus
Zinsbouw aangepast.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Doe nog eens een schijfcontrole: https://www.windows-helpdesk.nl/schijfcontrole-uw-harde-schijf-op-fouten-controleren/

 

Test daarna weer de update, lukt het niet doe het eens via deze weg.

 

Download het "Hulpprogramma"op een USB stick en kijk of je via zo je p;c kan updaten: https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,
de operiatie met de usb stick leek geslaagd, kreeg geen fouten en de laptop startte paar keer opnieuw op, leek normale "grote" update.

Wanneer ik nu opstart en dan naar de windows update ga vind hij echter wel nog die update versie en geeft ook fout bij downloaden.

Is dit omdat ik deze update via een andere weg liep lopen en moet ik nog iets "legen" of liep er bij mijn update toch iets fout?

Alvast bedankt voor de vele hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.