Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo iedereen,

Ik kocht een HP 15s-fq1042nb met windows 10 maar het scherm flikkert steeds wanneer ik het touchpad gebruik.

Het vreemde is dat dit probleem zich enkel voordoet wanneer de laptop opstart nadat hij volledig uit stond.

Wanneer ik vervolgens heropstart, zoals nu, kan ik de laptop gewoon gebruik zonder enig probleem.

Ik heb geprobeerd windows update door te voeren, en de driver van de beeldschermadaptor te vernieuwen maar zonder succes. Tot zover mijn computer kennis.

Aan wat zou dit kunnen liggen?

Alvast bedankt

JVd

Geplaatst:

je hebt wel drivers beeldscherm vernieuwd, maar je meldt een link met touchpadgebruik.

hoe zit het met de driver voor dat device?

't lijk wel of het apparaat letterlijk even op temperatuur moet komen voor goed contact, en dat zou een hardware onvolkomendheid zijn. 

'ik kocht': kennelijk is het ding nog (zeer) jong en zou ik aanraden: laat de winkel maar aantonen dat dit geen ernstig probleem is.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.