Ga naar inhoud

Automatisch invullen van gegevens in ander werkblad


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi iedereen

 

Ik zou graag volgende situatie willen creëren in mijn Excel-files maar loop wat vast.

 

In File1 noteer ik een aantal administratieve gegevens van medewerkers (naam, voornaam, functie,...). In File2 komen aanvragen terecht ivm materialen die de medewerkers nodig hebben, maar niet elke medewerker heeft materialen nodig.
In File duiden de medewerkers aan of ze al dan niet materialen nodig hebben (Yes of No). 

Graag had ik bekomen dat als in File1 bij medewerker A Yes ingevuld wordt bij het materiaal-veld er automatisch een deel gegevens worden ingevuld in File2 (bijvoorbeel naam en voornaam).

 

Ik dacht eerst aan een combinatie van IF en VLOOKUP maar dat lukt me momenteel niet.

Iemand een idee?

 

Alvast bedankt!

 

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.