Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb je even op de juiste plaats gezet zodat meerdere helpers in dit onderwerp mogen helpen.

Je stond  in de malware sectie en ik denk nog niet dat dit door een virus komt.

Kan je zien om welke updates het gaat?

Geplaatst:
9 uren geleden, abbs zei:

ik kan niets vinden over updates

Hallo,

Ik heb je even op de juiste plaats gezet zodat meerdere helpers in dit onderwerp mogen helpen.

Je stond  in de malware sectie en ik denk nog niet dat dit door een virus komt.

Kan je zien om welke updates het gaat?

Geplaatst:

Dat is de versie van Windows die op jouw systeem staat.

Klik links op je windowsknop, dan krijg je al die progs en zo te zien - typ dan gewoon winver en enter

dan krijg je zo'n venstertje: afbeelding.png.b6f75331490a9473a970373cd175c337.png

staat daar bij jou ook 20HN - of een ander getal?

Geplaatst:

@Passer misteragga heeft al laten zien welke versie van Windows 10 hij nu heeft. Dat is versie 10.0 (build 10240). Ook wel bekend als versie 1507, de eerste versie van Windows 10 die vrijkwam voor het grote publiek op 29 juli 2015. Ruim 5 jaar oud dus.

Hij heeft Windows 10 Pro, 64-bit. Maar het is een speciale versie van Windows 10 Pro: “Tweaked & Secured”. Deze versie is waarschijnlijk gedownload via een torrent en voorzien van KMSPico om Windows 10 (en misschien ook Microsoft Office) te activeren.

Ik ben hier vrij zeker van, maar als het niet klopt, dan zal misteragga dat wel corrigeren.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.