Ga naar inhoud

dli katch speelt nummers uit itunes niet meer af

bastet

Aanbevolen berichten

gisteren dali katch gekocht; blutooth ingeschakeld zowel op laptop als op smartphone en ging prima.

vandaag:

* onmogelijk om nummers uit itunes nog af te spelen; geluid komt enkel uit de computer alhoewel de verbindingen in orde zijn.

* onmogelijk om muziek uit smartphone af te spelen; idem hierboven

muziek uit pc, bijvoorbeeld een youtube filmpje geeft hij wel geluid

inkomende berichten zoals email geeft de dali katch ook geluid

wat is er aan de hand en wie , oh  wie kan me helpen?

verscheidene keren apparaat opnieuw geïnstalleerd en bluetooth op en afgezet zoals sommigen beweren op internet, doch niets gekort en ben er reeds de ganse namiddag mee bezig

itunes en smartphone samsung blijven op het apparaat zelf afspelen en niet via de dali katch

hopelijk kan iemand me verder helpen, liefs, maria-rita

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je bluetooth op meerdere toestel had ingeschakeld moet je altijd zorgen dat andere toestellen bluetooth uit staat.

Bijvoorbeeld:

Je wilt bluetooth op pc dan moet je zorgen dat van smartphone uit staat of ver genoeg verwijderen.

Je kan met bluetooth slechts 1 toestel verbinding maken en nooit meerdere tenzij een 

Link naar reactie
Delen op andere sites

neen, lukt niet

wat nu wel lukt is alles afzetten en opnieuw opstarten.

itunes doet heel erg raar.

als de computer op staat , een lenovo thinkpad E590 speelt hij enkel af met de laptop

als ik de dali katch opzet idem

als ik alles afsluit en dan eerst de dali katch opzet en dan de laptop start doet hij het wel

als ik dan de dali katch afzet blokkeert itunes en moet ik itunes helemaal opnieuw opstarten, want dan geeft hij niet enkel geen geluid maar blokkeert volledig , dus doet niets meer. itunes afsluiten en opstarten lukt dan dus ook niet; laptop met helemaal afgesloten en herstart worden.

een zeer rare en vrij ingewikkelde combinatie die mij niet erg juist lijkt.

iemand die hier iets over weet of mij kan helpen?

alvast merciekes en liefs, maria-rita

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.