Ga naar inhoud

Er is een fout opgetreden bij het toepassen van transforms

Aanbevolen berichten

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Ondertussen ontdekt dat het ook kan gebeuren door schijfnaam. Als bv vroeger een schijf een andere naam had.

Toen dacht ik er aan, dat ik bij het installeren van Windows de bestaande partities niet heb verwijderd, en dat ik dus nu drie partities op de C:\ heb staan, waarvan één misschien wel D:\ was.

schijfbeheer.jpg

Geplaatst:

Heb je geen usb-stick in je systeem zitten?

Want je hebt twee 'schijven':

-   de 500 GB-schijf met o.a. je C en nog twee systeempartities (die geen letter moeten hebben, maar die twee zijn duidelijk allebei nièt je D)

-   en dan nog 'iets' van een 75 Gig, waarvan ik vermoed dat het een stick zal zijn.

Ben je bij het installeren niet verstrooid geweest, dat je Studio 14 op de D hebt willen installeren?

Geplaatst:
Zojuist, Theo2602 zei:

Hij komt zelfs zover niet dat hij vraagt waar het geïnstalleerd moet worden.

En mijn D:/ schijf is een losse schijf en mijn USB schijf zit er normaal niet in.

Geplaatst:

Het probleem is me onbekend, maar als ik je eerste post lees, merk ik dat je wel de derde oplossing uitprobeerde,

maar van de eerste twee spreek je niet.

Probeerde je die al uit?  afbeelding.png.bc9d4e4feeddc07e9070303a82ef9ed9.png

Geplaatst:

Het eerste doet niets, het tweede geeft een hoop fouten, maar om die dan te herstellen, moet je betalen, en hier is vaak gezegd dat je dat nooit moet doen.

En Passer die 74 gb is de schijf die als hoofdschijf in mijn HP pavillion stak in 2004, en waarvan de IT'er van het bedrijf waar ik toen was, zegde dat ze mij een veel te grote schijf hadden opgedraaid, want dat ik die nooit vol kreeg.

Geplaatst:

Ondertussen ook gevonden dat ik de compabiliteit (?) niet op W10 kan zetten, maar op de computer die ik nu gebruik, en op mijn laptop, allebei W10 draait hij wel. Ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.