Ga naar inhoud

Er is een fout opgetreden bij het toepassen van transforms

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

1 Dus die 74Gb-schijf zit ook in dat systeem ingebouwd veronderstel ik (juist?)

Waarom schrijf je dan:

Op 27/12/2020 om 14:19, Theo2602 zei:

Toen dacht ik er aan, ...    en dat ik dus nu drie partities op de C:\ heb staan, waarvan één misschien wel D:\ was.

Dan is het toch duidelijk dat die D géén deel van je C uitmaakt, maar een tweede schijf is?

Ik merkte het trouwens al aan je post van zondag 14 uur: daar staat ze als tweede schijf aangegeven (en omdat je niet van een tweede schijf gesproken had èn omdat het zo'n klein volume was, dacht ik aan een stick of zo die je ingestoken zou hebben.)

2 Koppel die schijf eens los en probeer de installatie nog eens - lost het iets op of krijg je (dezelfde) foutmelding? (graag een screenshotje van de fout)

3 En je laatste zin: op die laptop 'draait hij wel' : heb je het daar over die compatibiliteit?

4 En heb je de laatste upgrade van windows binnen? De 20H2 bedoel ik?  (want ik begin te denken dat er méér aan de hand is en dat een herstelinstallatie over je huidige installatie heen wel eens soelaas zou kunnen brengen)

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Die D:/ is een externe schijf waar dat programma (studio 14) op staat: ik heb get dus eerst moeten kopieren naar C:/

het resultaat blijft hetzelfde, ook de foutmelding (zie foto)

transformfout.jpg

Geplaatst:
Zojuist, Theo2602 zei:

Die D:/ is een externe schijf waar dat programma (studio 14) op staat: ik heb get dus eerst moeten kopieren naar C:/

het resultaat blijft hetzelfde, ook de foutmelding (zie foto)

Uiteraard heb ik de laatste W10 versie. Overigens op die computer vanmorgen nog een update gehad.

Zojuist, Theo2602 zei:

transformfout.jpg

Geplaatst:

Theo, vat het allemaal nog eens samen: Je gaat Studie 14 installeren. Hoe deed je het, kan je het stap-voor-stap uitleggen?

Enne: kan je ook antwoord geven op mijn vragen 3 en 4 ?

Geplaatst:

Ik had je, langs mijn mobiel, geantwoord, maar blijkbaar komen die niet tevoorschijn.

in 3 wilde ik zeggen dat hij op mijn laptop en mijn oude PC allebei met W10 wel draait, dus dat het geen compabiliteit probleem was. om daar zeker van te zijn, laadde ik van een schijf Studio 11 op, nog ouder dus, en die loopt zonder problemen.

En de laatste update van W10 heb ik sowieso binnen.

Ik heb dat programma al tientallen keren geinstalleerd op mijn computers en laptop, dus daar zal het niet aan liggen. Ik heb mij al zot gegoogeld, maar daar komt ook niets tevoorschijn. meestal gaat het over java, of over een programma dat ze niet kunnen desinstalleren. dus totaal iets anders.

ik laat dit staan, in de hoop dat iemand een oplossing heeft, zomaar om mte weten.

Zelf weet ik nu al, dat ik eerst een SSD schijf ga installeren, als ik dan weer Studio 14 niet kan installeren, zet ik er Studio 11 op, van daaruit kan ik dan een update doen naar studio 21. en dat is het eigenlijke doel, als deze computer daar wel voor geschikt is, maar dan moet ik eerst nog een passende grafische kaart vinden, want deze zou wat licht zijn.

Geplaatst:

Theo,

even over iets anders:

wat ik me de laatste tijd wel eens afvraag: als ik je 'activiteit' hier op het forum eens overzie,

merk ik dat je wel met veel problemen - en verschillende problemen (ik bedoel op heel verschillende terreinen) te voorschijn komt.

Die kunnen toch allemaal niet van jouw computer(s) / laptop zijn... ? ?

Geplaatst:

Dat is nochtans wel zo. Ik heb 2 computers en een laptop. Op een van die computers draaide ik W7 en XP. 

Ik wilde hem vervangen en kocht een 2de hands, die, volgens Droske beter was dan mijn 'hoofdcomputer', als ik er een beter grafische kaart en een SSD schijf in stak. Dus dat zijn al w onderwerpen.

Toen ik op die 'nieuwe' computer Studio 14 wilde installeren, bleek dat niet te lukken door de transformpaden. Dat is dan mijn 3de onderwerp. Zo zie je maar.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.