Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het is mij onmogelijk om Ongewenste berichten te verwijderen. Wanneer ik een bericht verwijder wordt dit bericht doorstreept met een horizontale lijn. Het bericht zelf blijft staan (zie bijlage)

Ongewenst.jpg

Geplaatst:

Gaat het hier om berichten die in de map Spam van Thunderbird zitten?

In jouw afbeelding zijn de berichten als verwijderd gemarkeerd, maar nog niet definitief verwijderd.

Wat gebeurt er wanneer jij in de linker kolom met de rechter muisknop klikt op Prullenbak, en dan in het contextmenu klikt op Prullenbak leegmaken? Verdwijnen de voor verwijdering gemarkeerde berichten dan wel uit de map Spam?

Kijk ook je instellingen na:

In de menubalk van Thunderbird klik je op Extra > Accountinstellingen

Klik dan in de linker kolom op Serverinstellingen

Wat staat er bij jou onder 'Als ik een bericht verwijder'?

Ik zie dan dit in Thunderbird:

image.png.8d7ae95a3bf0d7ef89fca338f1483fa3.png

Geplaatst:

Het ligt waarschijnlijk bij de Serverinstellingen. Bij mij staat (of stond) Het alleen als verwijderd markeren. Ik heb Het naar deze map verplaatsen geselecteerd en de ongewenste mails zijn verdwenen. Ik denk dat het probleem hiermee is opgelost.

Geplaatst:

Dat denk ik ook. 👍

Kijk het nog een dag aan en laat morgen of overmorgen weten of je probleem hiermee definitief is opgelost. Dan kan een lid van het PCH team dit topic daarna sluiten.

Geplaatst:
17 uren geleden, nildes zei:

Ik heb Het naar deze map verplaatsen geselecteerd en de ongewenste mails zijn verdwenen.

En dan zitten ze in de prullenbak maar kan je ze nog altijd terughalen indien nodig.

Om ze echt te verwijderen, moet je ook de prullenbak leegmaken.

Geplaatst:

Bedankt voor de tip, Daar was ik van op de hoogte. Voor mij is dit probleem opgelost en mag deze topic worden afgesloten. Iedereen bedankt voor de hulp!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.