Ga naar inhoud

files pzp

rogerviro

Aanbevolen berichten

35 minuten geleden, rogerviro zei:

nu  werk ik uitsluiten met Coreldraw graphics suite X5 wel ben ik nog op zoek naar....

Roger,

zelf werk ik ook nog met die Corel5 - als je soms vragen hebt, kan je ze in het onderdeel Software wel eens stellen.

Weet ik dan het antwoord, dan weet jij het ook :)  (weet ik het ook niet, dan ben je niet meer alleen...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het handboek Coreldraw X5, door Bob van Duuren, is niet meer te koop in de gewone boekhandels. Overal uitverkocht. Het boek verscheen op 4 mei 2010, telt 432 bladzijden en kostte toen € 34,90.

Je zou kunnen gaan zoeken bij winkels die tweedehands boeken verkopen.

En als je lid bent van een bibliotheek, dan kun je het daar vast en zeker lenen. Maar zo’n boek wil je niet lenen. Je leest het immers niet achter elkaar uit, maar gebruikt het eerder als naslagwerk.

Ik vond nog wel het handboek van Bob van Duuren over versie X3. Te koop bij bol.com: https://www.bol.com/nl/p/coreldraw-13-superboek/1001004002733191/?Referrer=ADVNLGOO002027-G-112431090941-S-987046559014-1001004002733191&gclid=CjwKCAiAxKv_BRBdEiwAyd40N8mfzMKdv1Q3V8vOqXGtXKLxuUBukwIQAUoOfDHP7po8mBjGcY_IgBoCQDkQAvD_BwE

Een oudere versie inderdaad, maar het meeste zal nog bruikbaar zijn.

Het kost daar 29,50 + 1,99 servicekosten.

Hulp vragen aan Passer is goedkoper, want helemaal gratis... 😉 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.