Ga naar inhoud

kaartenbak programma of database voor foto's

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik moet dan toch eerst maar kijken of ik mijn foto's in het veld foto's krijg. Daarna moet ik maar verder kijken. Bedankt voor je advies. Ik was bezig met het deïnstalleren van Office. Dus ik ga maar even naar mijn herstelpunt. Dan is alles weer ok. Gerda

• Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Zo, alles is weer ok. Nu probeer ik de foto's in de tabel te zetten. Ik heb mijn foto's in de map foto's gezet. Maar als ik die probeer in de tabel te zetten komt de foto er te staan. En ik wil gewoon de jpg.

Geplaatst:

IK heb nu ontdekt hoe ik de foto's moet invoeren. Gewoon handmatig de IMG's erin zetten en dat werkt. Ook wel logisch. De andere gegevens in de tabel moeten natuurlijk ook handmatig ingevoerd worden. Alleen kan ik het formulier niet afsluiten. Ik kan nog steeds geen mogelijkheid vinden. Maar voor de rest werkt alles wel. Dankjewel. Nu nog even verder zoeken hoe we het formulier gewoon aan het scherm kunnen aanpassen. Gerda

Geplaatst:

Ik heb in het spread sheed scherm op F11 gedrukt en toen kreeg ik het bijgevoegde plaatje. Ik heb natuurlijk ook nog op formulier gedrukt en toen kreeg ik het gewone formulier zonder sluitknop. Ik heb hiervoor ook nog een keer het formulier gehad waarbij ik de rechterkant smaller kon maken maar dat kon ik niet opslaan en ik weet ook niet hoe ik daar gekomen ben. Dus ik blijf maar gewoon proberen. Ik moet waarschijnlijk wel met macro's aan de gang maar daar heb ik nog niet mee gewerkt. Wel vroeger in een ander programma. Niet onder Excel.

AltF11.png

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.