Ga naar inhoud

Mijn antivirusprogramma scant niet

Gast danilo

Aanbevolen berichten

Dag vrienden,

Al een tijdje zit ik te sukkelen met mijn Antivirus-programma NORTON 2007

Om mijn computer virusvrij te maken dien ik minstens 1x per week een virusscan te doen. Het probleem is dat mijn Antivirusprogramma maar niet wil scannen, ik open het programma, klik op virusscan en na amper 2 items scannen blijft hij hangen en doet hij niks meer, zelfs het afsluiten lukt niet op de normale manier (op kruisje klikken) ik kan mijn programma afsluiten enkel via TAAKBEHEER, kan er iemand mij helpen om dit op te lossen? want ik ben ten einde raad :confused:, heb zelfs mijn antivirusprogramma verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar nog altijd het zelfde liedje

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag be_dup, sorry dat ik zo laat antwoord maar nog geen tijd gehad, ik heb mijn computer nog maar 2 maanden dus staat er de nieuwste versie op de WINDOWS VISTA, niks anders dan miserie er mee, man man man!!, weet jij soms de oorzaak van mijn probleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

sluit norton eens volledig

ga naar de map waar norton geïnstalleerd is

(meestal C:\program files\norton ofzow)

klik rechts op norton.exe

kies voor "als administrator uitvoeren"

als het dan niet werkt, norton ff verwijderen en opnieuw installeren

#edit: even googlen naar "norton 2007 vista problems" leverde 1.790.000 resultaten op.

Trek je conclusies zou ik zo zeggen...

Persoonlijk ben ik een voorstander van kaspersky antivirus

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 5 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Windows - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.