Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Welkom op ons forum. :welkom:

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Vink bij de installatie alle aangeboden extra's uit.

Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is, selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Geplaatst:

Aan opslagruimte zal het je in ieder geval niet ontbreken hé. Genoeg ruimte voor het volledige klantenbestand van Coca Cola. :D

Nu even ernstig...

Als het probleem zich tegelijkertijd op beide schermen voordoet dan denk ik aan twee mogelijke veroorzakers:

1. De driver van je Videokaart. Dit zou de recentste (Game ready) driver voor je videokaart moeten zijn: https://www.nvidia.com/en-us/drivers/results/167753/
  2. Een bepaald programma (game?).

5 uren geleden, Rudy 2021 zei:

ook als ik een programma afsluit veranderd mijn schermresolutie

Over welke programma zou het dan gaan? Smart Game Booster?

Los van het gestelde probleem raad ik je ten stelligste aan de volgende software te verwijderen:

IObit Malware Fighter. Windows beveiliging is tegenwoordig echt TOP en je hebt ook nog Norton 360 staan. Trop is teveel, zeker als het om beveiligingssoftware gaat. Het maakt je beveiliging alleen maar slechter en het verlamt je systeem.

IObit Advanced SystemCare. Is in staat om het omgekeerde te doen dan wat je er van verwacht.

Driver Booster. Werk enkel met drivers die Microsoft of de hardware fabrikant aanbiedt.

Geplaatst:

Ik vraag me af bij welk programma je dat probleem hebt.

Op 2/1/2021 om 22:50, droske zei:
Op 2/1/2021 om 17:07, Rudy 2021 zei:

ook als ik een programma afsluit veranderd mijn schermresolutie

Over welke programma zou het dan gaan? Smart Game Booster?

Geplaatst:

Als ik de computer opstart, is de resolutie juist, maar na 5 sec veranderd de resolutie, als ik via firefox bankier met Belfius en uitlog veranderd de resolutie, ook bij ander programma's gebeurd dit, zoals met het filmprogramma Pinnacle.

• 7 maanden later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.