Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Een 8400gs is stukken beter dan die andere.

CSS vraag ook niet zoveel dat lukt wel ;-)

CoH weet ik niet zeker, zal wel gaan denk ik.

Maar misschien als je nu 50euro uitgeeft.

Heb je een HD4650, die toch iets beter is een 8400gs.

Maar dan gaat je processor de bottleneck worden.

Ik zla wel bij die 8400 blijven en daar een jaartje mee doen en elke maand wat geld opzij houden (sparen) en dan koop ik een nieuwe en een goeie dna ben ik nu voor 39€ gestelt. Bedankt voor alles en kun je messchien nog uitleggen wat ik speciaal messchien zou moeten doen (met monitor op de oude of de nieuwe aansluiten en met installatie van software iets speciaal doen zeg het dan maar als je wilt)

Bedankt voor alles en de groetjes, Michaelos1

Geplaatst:

Alleerst moet je voor dat je de kaart verwijderd even de drivers van de oude kaart verwijderen.

Dit doe je best met Ccleaner, en dan stukje "Gereedschap" en dan zoek naar gelang welke kaart jij hebt de driver.

Deze beginnen als je een Nvidia kaart hebt met uiteraard nvidia display driver.

Laat Ccleaner dan register opkuisen en tijdelijke bestanden enzo.

Download HIER driversweeper, om de laatste restjes van de oude drivers weg te doen.

Herstart je pc even, en sluit hem terug af (is niet noodzakelijk maar ik ben liever zeker)

Doe de kabels naar je grafische kaart weg.

Dan doe je je kast open, vijs je dat schroefje aan de kant van je kast los, je zal wel zien dat er een vijsje zit.

Eens dat dat los is, zit er misschien op je moederbord een soort klepje vanachter aan de kaart.

Druk dit in, en trek de kaart er voorzichtig uit!

Niet te hard trekken, want anders ga je je moederbord naar de eeuwige jachtvelden helpen.

Dan steek je de 8400gs erin, ook weer traag, en vijs het vijsje terug.

steek de kabels ook weer terug, en start terug op.

En download van HIER de juiste drivers (juiste kaart en besturingssyteem selecteren) en download best de WHQL driver.

iinstalleer die even en aanschouw je videokaart is geinstalleerd!

Ik raad overigens aan al die bestanden op voorhand de downoaden!

En de stap met driversweeper moet niet, maar ik raad het aan.

En voor dat je begint te prullen aan je systeem, ontlaad jezelf even aan de radiotor of aan je kast van de computer.

Kwestie van statische elecktriciteit.

Geplaatst:
Alleerst moet je voor dat je de kaart verwijderd even de drivers van de oude kaart verwijderen.

Dit doe je best met Ccleaner, en dan stukje "Gereedschap" en dan zoek naar gelang welke kaart jij hebt de driver.

Deze beginnen als je een Nvidia kaart hebt met uiteraard nvidia display driver.

Laat Ccleaner dan register opkuisen en tijdelijke bestanden enzo.

Download HIER driversweeper, om de laatste restjes van de oude drivers weg te doen.

Herstart je pc even, en sluit hem terug af (is niet noodzakelijk maar ik ben liever zeker)

Doe de kabels naar je grafische kaart weg.

Dan doe je je kast open, vijs je dat schroefje aan de kant van je kast los, je zal wel zien dat er een vijsje zit.

Eens dat dat los is, zit er misschien op je moederbord een soort klepje vanachter aan de kaart.

Druk dit in, en trek de kaart er voorzichtig uit!

Niet te hard trekken, want anders ga je je moederbord naar de eeuwige jachtvelden helpen.

Dan steek je de 8400gs erin, ook weer traag, en vijs het vijsje terug.

steek de kabels ook weer terug, en start terug op.

En download van HIER de juiste drivers (juiste kaart en besturingssyteem selecteren) en download best de WHQL driver.

iinstalleer die even en aanschouw je videokaart is geinstalleerd!

Ik raad overigens aan al die bestanden op voorhand de downoaden!

En de stap met driversweeper moet niet, maar ik raad het aan.

En voor dat je begint te prullen aan je systeem, ontlaad jezelf even aan de radiotor of aan je kast van de computer.

Kwestie van statische elecktriciteit.

Bedankt voor alles maar die 6150 is een ingebouwde kaart van Nvidia en veranderd dat iets? en nog iest persoonlijk je woont in schoten hé en waar want ik woon er ook.

Geplaatst:

Ik wist niet dat die ingebouwd was... my bad

Nuja komt op hetzelfde neer, de drivers moet je nog steeds verwijderen.

Alleen moet je dan natuurlijk geen kaart verwijderen.

Gewoon de 8400gs in juiste slot steken...

En dan de vga kabel in de 8400gs steken, en hopen dat je beeld krijgt.

Als je geen beeld krijgt, moet je even in je BIOS gaan pleuren.

(je krijgt geen beeld maar je kan dan gewoon de vga kabel in de onboard grafische kaart steken)

Er zou iets moeten staan van Init display en zit dat op PEG.

En ja ik kom uit schoten ;-) overkant van onze straat is Sint-Job :-) kruising van de Vaart en Anti-tank kanaal

Geplaatst:
Ik wist niet dat die ingebouwd was... my bad

Nuja komt op hetzelfde neer, de drivers moet je nog steeds verwijderen.

Alleen moet je dan natuurlijk geen kaart verwijderen.

Gewoon de 8400gs in juiste slot steken...

En dan de vga kabel in de 8400gs steken, en hopen dat je beeld krijgt.

Als je geen beeld krijgt, moet je even in je BIOS gaan pleuren.

(je krijgt geen beeld maar je kan dan gewoon de vga kabel in de onboard grafische kaart steken)

Er zou iets moeten staan van Init display en zit dat op PEG.

En ja ik kom uit schoten ;-) overkant van onze straat is Sint-Job :-) kruising van de Vaart en Anti-tank kanaal

Ik woon in Bloemendaal (over dat schooltje en ben 15jaar (vals account ja sry snel effe ingevuld) + ik volg studies elektriciteit in Sint-Jozef Instituut en bedankt kan je dat niet via veilige modus doen en met mogelijkheden pakken?

Geplaatst:
veilige modus doen en met mogelijkheden pakken?

Nee gaat niet, of toch niet dat ik weet ;-)

Ik ben trouwens ook 15, Sint-Jozef is dat in Kalmthout?

Want ik ken er twee, ik volg Wiskunde-Wetenschappen

Geplaatst:
Nee gaat niet, of toch niet dat ik weet ;-)

Ik ben trouwens ook 15, Sint-Jozef is dat in Kalmthout?

Want ik ken er twee, ik volg Wiskunde-Wetenschappen

Nee in schoten zelf ik wou normaal Elektriciteit-Electronica doen maar dat is zeer moeilijk. (Dat is de hele dag met computers bzeig zijn en dat zou nu niks echt voor mij zijn)

Geplaatst:
Nee in schoten zelf ik wou normaal Elektriciteit-Electronica doen maar dat is zeer moeilijk. (Dat is de hele dag met computers bzeig zijn en dat zou nu niks echt voor mij zijn)

Je hebt een PM, kunnen we zo verderpraten, anders gaan we offtopic.

Laat maar iets weten als je systeem inelkaar zit!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.