Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
37 minuten geleden, Theo2602 zei:

Staat dat op de schijf hoeveel ze is? Dan haal ik ze wel uit het omhulsel om te kijken.

Ja, haal die harde schijf eens uit de pc en kijk dan op de sticker die op de harde schijf zit. Maak desnoods een scherpe foto van die volledige sticker en plaats die in een volgende reactie. Meestal staat op de sticker de grootte van de HDD. En anders kunnen we aan het typenummer wel zien wat de capaciteit van die HDD is.

De grootte van de harde schijf is volgens je laatste afbeelding nu 74,53 GiB (gibibyte), volgens Windows. Dat komt overeen met 80 GB (gigabyte), volgens opgave van de fabrikant van een harde schijf.

Als het een erg oude harde schijf is, dan zou dat best kunnen. Harde schijven van 80 GB waren zo'n 16 jaar geleden heel gewoon.

Maar net als droske verbaas ik me zeer over de verschillen tussen de twee afbeeldingen van schijfbeheer.

Geplaatst:

INderdaad, dat was de hoofdschijf van mijn HP Pavillion, en de IT'er van het bedrijf waar ik toen werkte, zegde dat ik mij veel te grote schijf had laten aansmeren, dat je die nooit vol kreeg.

Mijn antwoord zal wel even duren, want ik ben nu aan het overzetten, en dan ga ik formateren.

Ondertussen is de grafische schijf gekomen, en die ga ik eerst plaatsen (hopelijk)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.