Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Ik zie dat je 2 anti-virusprogramma's hebt: AVG en F-Secure.

Is daar een reden voor?

2 anti-virusprogramma's op één pc is af te raden omdat dat het systeem kan vertragen en omdat die 2 elkaar soms tegenwerken.

Als je F-Secure moet gebruiken omwille van de bedrijfsregels, kan je best AVG verwijderen met AVG clear.

 

 

We gaan  Farbar Recovery Scan Tool (FRST64.exe) opnieuw gebruiken.

  • Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST64.exe aanwezig is.

fixlist.txt

  • Dubbelklik op FRST64.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop.
  • Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.

 

Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.

Geplaatst:

Verder kan ik jullie ook melden dat de franse mail ( zie start van deze conversatie) met de aankoopbevestiging van een GSm weldegelijk correct is . Deze gsm  is hier gisteren geleverd en bij nazicht, ook betaald via onze VISA rekening. We hebben ookgezien dat er een tweede aankoop bij dezelfde firma werd uitgevoerd met onze VISA kaart.

 

Ik ben dan gaan kijken in mijn eindeloze stroom aan mails en heb inderdaad van die firma nog heel wat mails en ook nog een tweede aankoopbevestiging voor diezelfde gsm ... maar da nu in het Pools ...

 

Ondertussen werd onze VISA kaart geblokkeerd .

 

Heeft het zin dat ik jullie ook deze mail , naam firma etc doorspeel?

Geplaatst:
18 uren geleden, dieter9080 zei:

voor alle duidelijkheid ... wij hebben de aankopen niet zelf gedaan :)

Zo ver waren wij ook al mee.

 

18 uren geleden, dieter9080 zei:

Ondertussen werd onze VISA kaart geblokkeerd .

Goed zo.

Heb je die zelf geblokkeerd?

 

18 uren geleden, dieter9080 zei:

Heeft het zin dat ik jullie ook deze mail , naam firma etc doorspeel?

Neen waant wij kunnen er niets mee doen.

Best aangifte doen bij de politie op het politiekantoor of online via het Meldpunt.

Geplaatst:

In de logs zie ik niets wat de spam zou veroorzaken of kunnen stoppen.

 

Gebruik je webmail of een mailprogramma op de pc (welk dan)?

Is de spamfilter daarvan niet geactiveerd?

Zijn er ook meerdere mails van dezelfde afzender of van hetzelde domein (deel na de @)?

Die kan je dan toch blokkeren. Hoe je dat doet hangt af van het programma dat je gebruikt of van de mailproviders webmail.

  • 2 weken later...
Geplaatst:

Hey ...

 

ik kom nog even bij jullie terug ...

De eindeloze stroommails blijft maar komen ..;

Het is echt onbegonnen werk om deze steeds allen afzonderlijk als 'ongewenst' te bestempelen.

is er nog een oplossing mogelijk voor dit probleem ?

 

Alvast bedankt!

 


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.