Ga naar inhoud

bing uitschakelen bij zoeken op pc


vxvk

Aanbevolen berichten

Op mijn oude pc kan ik de video editor starten en dan komt het programma foto's waarmee ik onder andere video's aan elkaar kan 'plakken' of stukken weg kan knippen. Op mijn nieuwe pc kom ik steeds bij het zoeken naar de video-editor via Bing op het internet terecht bij allerlei soorten video software. Maar het lukt me niet om alleen op de pc te zoeken. De video-editor is een onderdeel van foto's maar het is niet te starten vanuit het pakket foto's. Weet iemand hoe ik het zoeken op het internet kan uitschakelen? Ik heb ook al met verkenner gezocht maar dat heeft niets opgeleverd. Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, vxvk zei:

De video-editor is een onderdeel van foto's maar het is niet te starten vanuit het pakket foto's.

Dan is er wat mis met de app Foto's, want dat hoort wel mogelijk te zijn.

Klik op Start. Klik daarna in het startmenu op Foto's.

Wanneer de app Foto's geopend is, hoor je linksboven dit te zien:

image.png.d671d8cbca90fcc9349a04ed67b4eec2.png

En rechtsboven hoor je dit te zien:

image.png.3c3571b84c3b7475f0cd9fe365963da8.png

Zie jij die knoppen Video-editor en Nieuwe video niet?

Kijk voor de zekerheid ook nog eens in het startmenu onder de letter V. Daar hoort de Video-editor ook te staan:

image.png.cce09beb83e8e70333dea44026e087c2.png

Is de video-editor ook niet aanwezig in het startmenu, dan lijkt het me nodig om de app Foto's te gaan repareren:

 

Klik op Start

Klik op Instellingen

Klik op Apps

Let op: de app Foto's staat niet onder de F, maar onder de M van Microsoft Foto's

Klik op Microsoft Foto's. Dan pas verschijnt de link Geavanceerde opties:

image.png.947085972ba9b4df6735dff738d410aa.png

Klik op Geavanceerde opties. Het venster Instellingen van de app Foto's zal dan openen. Scrol in dat venster omlaag naar Opnieuw instellen.

Klik daaronder op Herstellen. Wacht totdat het herstellen voltooid is. Controleer daarna of Video-editor dan wel aanwezig is in het startmenu (onder de letter V).

Nog niet gelukt? Dan open je opnieuw de instellingen van de app Foto's. Deze keer klik je op Opnieuw instellen.

image.png.9cfeeb756f974ef296b83d89a2db2807.png

Ik hoop voor je dat het zo lukt om de video-editor weer tevoorschijn te toveren.

=============================================

2 uren geleden, vxvk zei:

Weet iemand hoe ik het zoeken op het internet kan uitschakelen?

Je kunt dat zoeken met Bing uitschakelen: https://www.howtogeek.com/224159/how-to-disable-bing-in-the-windows-10-start-menu/

Daarvoor moet je dus een wijziging aanbrengen in het register. En je moet eerst controleren welke versie van Windows 10 jij gebruikt. Want voor verschillende versies van Windows 10 zijn ook andere wijzigingen nodig.

 

Bovendien lost het uitschakelen van Bing jouw probleem niet op. Het lijkt me dan ook een verkeerde route om te volgen. Ik zou dat zelf niet doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de app niet staan onder Microsoft maar onder foto's. En ik kan niet kiezen voor herstellen maar alleen voor opnieuw instellen. Maar dat werkt niet. Dus misschien moet ik hem opnieuw installeren of opnieuw downloaden. Maar daarvan kan ik de juiste link niet vinden. Ik kom steeds op allerlei sites terecht voor andere software. Mijn app ziet er zo uit en hij vult zich steeds ongevraagd met allerlei foto's waarmee ik niets wil doen. Ik wil alleen zelf video's importeren.

foto's.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maximaliseer het venster van de app Foto's. Ik ben benieuwd wat er dan getoond wordt.

Als ik het venster van de app Foto's verklein, zie ik namelijk hetzelfde als jij. Bij mij wordt de video-editor dan pas zichtbaar wanneer ik op het naar beneden gerichte pijltje achter Meer klik:

image.png.9a58de7ea2747c0798f8c6cb5cc5d07f.png

Is dat bij jou ook het geval?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stuur hierbij een afbeelding van mijn app foto's op mijn nieuwe laptop. Als ik die maximaliseer, gebeurt er niets. Het beeld blijft hetzelfde. Er is ook geen kopje 'meer'. Er zijn rechtsboven nog wat puntjes. Daarop heb ik geklikt en in mijn afbeelding laten zien. 869923473_Fotos.thumb.jpg.3f721a5ad582389682414ba8df6fd314.jpg

Foto's.jpg

aangepast door vxvk
spelfout
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dat werkt niet. Ik heb het geprobeerd op mijn oude notebook en daar kan zie ik de video editor staan maar op mijn nieuwe laptop werkt het niet. Daar staat ook het kopje 'meer ' niet. De afbeelding is van mijn oude notebook. Ik stuur nog een afbeelding van mijn nieuwe laptop. Als ik de afbeelding maximaliseer, verandert er niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb van de appstore in microsoft de app proberen te downloaden en te installeren. Maar er kwam geen reactie over het downloaden en ook in mijn download was er niets te zien. Maar toen ik de app foto's weer opende kwam het kopje 'meer' tevoorschijn en nu zie ik ook de video-editor. Veel werk maar het is wel gelukt. Toch met je hulp want anders had ik er waarschijnlijk niet op gelet dat het kopje 'meer' er plotseling wel stond. En als ik nu het scherm vergroot, verschijnt de video-editor wel. Dankjewel. Het probleem is weer opgelost met jullie hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.