Ga naar inhoud

Word paginaindeling

Sil Bekebrede

Aanbevolen berichten

Hoi, ik heb ooit per ongeluk ergens op geklikt in mijn Word waardoor mijn pagina's er nu anders uit zien en ik vind dat niet fijn werken. Eerst was het zo dat er een ruimte zat tussen pagina's en dat is nu niet meer zo, nu zit er gewoon een lijntje tussen de pagina's maar er zit helemaal geen ruimte meer tussen, dit werkt helemaal niet fijn. Enig idee hoe dit komt en hoe ik dit kan veranderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan nog wat sneller. Dubbelklik op het dunne lijntje tussen de pagina's. Wel goed mikken, want het is maar een dun lijntje. 😉

Daarmee komt de marge tussen de pagina's terug.

image.png.ad4813f76ad6a28c968d763ec6b7d9d8.png

En hoe is het bij jou zo gekomen? Je hebt een keer per ongeluk dubbelgeklikt in de marge tussen twee pagina's. Daarmee verander je de instelling die dotchiejack noemt.

Probeer maar eens: dubbelklik op het lijntje en de tussenruimte is terug. Dubbelklik in die tussenruimte en je hebt enkel weer dat dunne lijntje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.