Ga naar inhoud

Laptop start niet

Jan1964

Aanbevolen berichten

Een HP Notebook - 15-da0041nb van 2 en 1/5 jaar oud gaat niet meer aan, na het drukken op de powerknop gebeurt er niks geen enkele led brand behalve het ledje waar de oplader in zit blinkt heel langzaam.
De oplossing die ik online gevonden heb is de batterij uit de laptop halen en zonder de batterij de powerknop indrukken zodat alle resterende stroom uit de laptop wegloopt.
Dit type heeft een interne batterij waarvoor je het toestel moet open maken, na het uitvoeren van de handelingen startte de laptop opnieuw op doch na een paar dagen startte hij weer niet meer op.
Ik ga er van uit dat het een probleem is met de batterij en na het vervangen er van het probleem opgelost zou moeten zijn.
Heeft er reeds iemand een gelijkaardig probleem gehad die mij kan bevestigen dat het opgelost was met het vervangen van de batterij ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor uw bericht, ook met de batterij er uit en enkel op netstroom start hij ook niet.

De lader is nog in orde dit werd getest met een andere laptop.

Ondertussen een nieuwe aangeschaft en alles over gezet.

Jammer dat hij net buiten garantie was

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.