Ga naar inhoud

Pc enorm traag

wenneke

Aanbevolen berichten

Hallo,

Sinds deze week is mijn pc enorm traag en moet ik altijd wachten voor dingen openen, zowel op internet als in Windows en de cirkel blijft vaak lang hangen.

Mijn pc is niet van de nieuwste, zo een 5 jaar oud, maar tot vorige week ging alles vrij goed.

Ik heb al s een c clean gedaan, maar dat liep anders dan normaal, mss zijn ze wel wat veranderd en heb ook programmas willen deleten maar dat ging ook niet zoals vroeger.

Ik kreeg altijd de melding: dat ik moest wachten voor een ander programma dicht of gedelte was vooraleer ik een ander kon deleten.

Dus dat schoot niet op.

Mss, weet jij wel een manier om een rapport te draaien en te zoeken wat dit juist veroorzaakt?

Pc is Aspire V15 ACer, V3-572G-711W

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo,

Lees allereerst even het onderstaande voordat u verdergaat met de gegeven instructies!
  1. Deze info is niet bedoeld om u te laten schrikken, maar om u alert te maken op bepaalde zaken.
  2. Door het gebruik van tools kunnen instellingen veranderen of hersteld worden waar we niets aan kunnen doen. Lees ook de gegeven instructies goed door.
  3. Maak ook tijdig back-ups van al uw belangrijke bestanden: Alle documenten, Favorieten (Bladwijzers), E-Mails, Contactpersonen enz. (dit is aangeraden om altijd te doen, ook al mankeert er niets aan uw pc)
  4. Schakel de actieve anti-virus software tijdelijk uit. Deze kunnen conflicteren met de gebruikte tools en de werking nadelig beïnvloeden,
  5. Na het uitvoeren van de tools kunt u uw anti-virus software weer inschakelen tot het moment dat u opnieuw het advies krijgt om deze uit te schakelen.
  6. Voeg alle logbestanden als bijlage toe aan uw bericht, lees hier hoe u de logbestanden als bijlage kunt toevoegen.
  7. Indien er een handleiding bij een tool staat lees die dan eerst door, ziet u dat we programma's laten verwijderen die u liever wilt behouden, vraag dan waarom we dit laten doen (de meeste zijn malware/adware programma's)
  8. Mocht iets niet geheel duidelijk zijn of niet lukken, geef dit dan even aan voordat u verder gaat met de gegeven instructies.

Stap 1.
Weg gaan naar Afbeelding Programma's en onderdelen:

• Klik Windows knop plus R tegelijk in.Afbeelding. Type appwiz.cpl in en klik OK.
  • Zoek de volgende programma's, klik met je rechtermuis knop erop en kies Verwijderen.
    • Free Download Manager
    • Google Update Helper
    • SUPERAntiSpyware
  • Volg de de-installatie instructies van het programma zelf op.
  • Start indien nodig opnieuw op.

Stap 2.

Afbeelding Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.

• Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

aangepast door abbs
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

als ik bij programmas ga om ze te verwijderen, dan blijft dat allemaal zo lang draaien en ik kan geen ander programma aanklikken omdat het telkens zegt dat ze nog bezig zijn met het andere.
Ik had nl paar dagen terug ook geprobeerd programmas die ik niet gebruik te verwijderen, maar dat lukte me toen ook niet voor dezelfde reden . Ik voeg een foto toe

WhatsApp Image 2021-02-04 at 11.54.22 (1).jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.