Ga naar inhoud

Pc enorm traag

wenneke

Aanbevolen berichten

• Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

12 uren geleden, wenneke zei:

ik begrijp niet goed wat ik moet doen in stap 2. Ik ga naar de Farbar tool en klik daar op fixen.  Maar daar zegt hij: geen fixlist gevonden, die moet in dezelfde map staan dan waar ook de FRST tool staat.  
Wat moet ik dan juist doen?

Bij stap; 2 staat: Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

Bekijk die even en hier heb ik nogmaals de fixlist die je moet downloaden :top:

fixlist.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, wenneke zei:

Ik heb de fixlist op mijn desktop, waar ook de scantool staat en als ik op fixen klik, zegt hij nog steeds dat de fixlist niet op de juiste plaats staat, niet op zelfde plaats. En toch staan ze gewoon op desktop onder elkaar

Zou je eens een printscreen willen maken van je bureaublad dat ik dat kan zien, kan ik ook de fout zien.

Printscreen maken: als je het bureaublad ziet klik je op de knop printscreen' (prtScr) .

Open Paint en klik de toetscombinatie (CTRL+V) en sla dit op.

Upload dit op via: https://www.imgdumper.nl/

En plaats de eerste link.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@abbs Sinds de laatste update van de forumsoftware van PCH werkt het plaatsen van afbeeldingen via imgdumper niet goed meer. Je krijgt de afbeelding dan niet direct te zien.

Ik laat hieronder van het screenshot van wenneke alleen het gedeelte zien waar het bij haar om gaat:

image.png.db7c82735db049a3ac6bd91e91298da0.png

Wenneke, de naam van de fixlist moet zijn: fixlist.txt

Die naam mag je niet wijzigen, want dan kan de fix niet uitgevoerd worden.

Jij had ervan gemaakt: fixlist (2).txt 5feb.txt

Dat mag dus echt niet.

Je kunt de naam terug wijzigen naar fixlist.txt

Andere oplossing: Als je nu meerdere fixlists op je bureaublad hebt staan, dan gooi je die allemaal in de prullenbak.

Daarna download je het bestand fixlist.txt nog een keer, maar deze keer mag je de naam niet gaan wijzigen.

Verder zal abbs je helpen in dit topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

We gaan het anders doen,

Stap 1.

Verander de naam van FRST64(2).exe naar FRST64.exe

Stap 2.

Verwijder alle fixlist.txt die op je bureaublad staan ook als er (1) of (2) en datum instaat.

Stap 3.

Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
Klik Windows knop plus R tegelijk in.http://forumimages.seniorennet.be/abbs/14-20170420-72a17d.png

"Uitvoeren" opent vul daar Notepad in en klik daarna op "OK", Kladblok opent.
Kopieer onderstaande code en plak dat in "Kladblok"

Code: Selecteer alles

start:
CreateRestorePoint:
CloseProcesses:
Task: {426D0F73-70AA-4EE8-9690-6FB3867CFF9A} - System32\Tasks\AVGPCTuneUp_Task_BkGndMaintenance => C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\tuscanx.exe
Task: {C783B15E-DF49-441D-B1CA-969A568CF22B} - System32\Tasks\AVG\Overseer => C:\Program Files\Common Files\AVG\Overseer\overseer.exe [1773192 2020-09-18] (AVG Technologies USA, LLC -> AVG Technologies)
Task: {F69239AC-BF10-463C-8CAE-7FD508923AE7} - System32\Tasks\UbtFrameworkService => C:\Program Files\Acer\User Experience Improvement Program\Framework\TriggerFramework.exe [216296 2014-03-13] (Acer Incorporated -> TODO: <Company name>)
CHR DefaultSearchURL: Default -> hxxps://search.tb.ask.com/search/GGmain.jhtml?searchfor={searchTerms}&enableSearch=true&rdrct=no&redirect=CPC
CHR DefaultSearchKeyword: Default -> askwebs
CHR DefaultSuggestURL: Default -> hxxps://ss.search.ask.com/ss?li=ff&sstype=prefix&limit=10&hl=en&q={searchTerms}&enableSearch=true&rdrct=no
R3 UEIPSvc; C:\Program Files\Acer\User Experience Improvement Program\Framework\UBTService.exe [234240 2014-07-15] (Acer Incorporated -> acer)
Folder: C:\Temp Reaper
Google Update Helper (HKLM-x32\...\{60EC980A-BDA2-4CB6-A427-B07A5498B4CA}) (Version: 1.3.36.51 - Google LLC) Hidden
Google Update Helper (HKLM-x32\...\{A92DAB39-4E2C-4304-9AB6-BC44E68B55E2}) (Version: 1.3.25.11 - Google Inc.) Hidden
HKU\S-1-5-21-2738978234-4125683323-18102037-1002\...\ChromeHTML: ->  <==== AANDACHT
BHO: AVG Web TuneUp -> {95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233} -> C:\Program Files\AVG Web TuneUp\4.3.9.626\AVG Web TuneUp.dll => Geen bestand
BHO-x32: AVG Web TuneUp -> {95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233} -> C:\Program Files (x86)\AVG Web TuneUp\4.3.9.626\AVG Web TuneUp.dll => Geen bestand
HKLM\...\StartupApproved\Run: => "AvgUi"
HKLM\...\StartupApproved\Run32: => "AvgUi"
HKLM\...\StartupApproved\Run32: => "vProt"
EmptyTemp:
Reboot:
end:

Ga naar Bestand - Opslaan als.
Kies als locatie bureaublad.
Bij "Bestandsnaam" zet je: fixlist.txt.
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden.

Als het goed is staat er nu een text bestand op je bureaublad?

Start de Farbar Recovery Scan Tool.
Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer. (indien nodig)
Druk op de Fix knop.
Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.