Ga naar inhoud

Pc enorm traag

wenneke

Aanbevolen berichten

ja wel goed, maar voor die scan eigenlijk ook al. Hebben we nog iets weggehaald ermee?

Mijn pc charger is stuk, ik ga nu zo nieuwe kopen, is het ok een universele lader te kopen, waar opstaat 100W output, terwijl mijn ACER V3572G maar 65W output heeft? Of is dat slecht voor de pc dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

9 uren geleden, wenneke zei:

Ja wel goed, maar voor die scan eigenlijk ook al. Hebben we nog iets weggehaald ermee?

Dit vind ik raar, je geeft aan in je eerste bericht "Sinds deze week is mijn pc enorm traag en moet ik altijd wachten voor dingen openen, zowel op internet als in Windows en de cirkel blijft vaak lang hangen."

Dus dat de pc enorm traag is, we hebben hem daarna schoongemaakt dus zou het anders kunnen zijn.

Als je op merk en type zoekt krijg je de juiste adapter: https://www.adaptersonline.nl/product/acer-aspire-v3-572g-adapter/?attribute_pa_origineel-of-replacement=origineel&gclid=Cj0KCQiAs5eCBhCBARIsAEhk4r6w6sT-QjBevQcT8PHvHlbcypVosJN6Ed_oNoKYCsGSHdN0cRf_mdgaAu6rEALw_wcB

100W lijkt mij teveel.

Met het onderstaande tool ruim je de meeste tools op die we hebben gebruikt:

Download KpRm van Kernel-panik en sla deze op uw bureaublad op.

• Klik met de rechtermuisknop op KpRm.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Krijg je een melding van "SmartScreen" klik op Meer informatie en klik op Toch uitvoeren.
  • Zet een vinkje bij:

- Gereedschap verwijderen
- Creëer een herstelpunt

Afbeelding
  • Klik op de knop "Uitvoeren"en wacht geduldig tot de tool gereed is.
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt met de naam kprm-(date).txt..
  • Plaats de inhoud van dit tekstbestand in je volgende bericht als bijlage.
  • Note: Mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, het was zeker beter, maar dit bericht is al van een tijd geleden. Ik bedoelde dat ik van na de laatste scan niet veel had gemerkt. Maar hij werkt wel. Goed nu

Wat doet dat met een pc, als de lader teveel W is? 

Zou ik deze een paar dagen kunnen gebruiken tot de andere aankomt of is dat een risico? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, wenneke zei:

Wat doet dat met een pc, als de lader teveel W is? 

Zou ik deze een paar dagen kunnen gebruiken tot de andere aankomt of is dat een risico? 

Hier durf ik je niet 100% een antwoord op te geven, ik weet wel dat Volt het zelfde moet zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, wenneke zei:

Heb ondertussen begrepen dat die kabel. Met meerdere opzetstukjes komt.. 

Dan gaat het om een universele lader. Is het een digitale lader die zich automatisch instelt op het doelapparaat?

Wat zijn de technische specificaties van die lader. Toon daar eens een foto van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.