Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dag allemaal,

Ik heb een probleem met mijn (custom made) PC. Wanneer hij in de slaapstand staat, lukt het niet om hem met mijn toetsenbord/muis weer te ontwaken.
Het lampje bij de power knop knippert ook niet, maar blijft branden. Alsof hij vast zit. De enige manier om hem aan/uit te zetten is door de stroom eraf te halen en weer aan te zetten.
Dit heb ik al geprobeerd:

-De muis/toetsenbord toestemming geven om de pc te ontwaken uit slaapstand
-Fast startup power mode uitzetten
-Hibernate mode uitzetten
-drivers updaten

PC specificaties:
Processor: AMD Ryzen 7 3700X 8-core Processor
RAM: 32 GB

Videokaart: NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti

Heeft iemand ervaring met dit probleem en kan mij hierbij helpen?

Alvast bedankt!

Geplaatst:

wat je niet vermeldt: als je kort op de aan-uitknop drukt, gaat ie dan niet aan (zoals de meeste w10 pcs dat doen)?

stroom eraf halen is een rigoureuze actie voor windows. ik zou liever: aan/uitknop ingedrukt houden tot de pc helemaal dood is. als je 'm daarna weer aanzet zal windows zich opnieuw en maagdelijk in het werkgeheugen opbouwen.

als je dat gedaan hebt: loop de energie-instellingen nog eens na.

en vergeet ook  niet via rechtsklik op start in apparaatbeheer de energieinstellingen van alle getoonde usbvermeldingen te checken en vinkje weghalen bij 'windows mag dit apparaat uitschakelen...

daarna even opnieuw opstarten via start/afsluitmenu/optie 'opnieuw opstarten' (dás onder w10 echt iets anders dan uit en weer aanzetten)

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.