Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een Gmail adres en werk in het mailprogramma van windows 10.Nu is er een update geweest van windows en vele van mijn emails zijn verdwenen.Ook de bewaarde mails in mijn mappen zijn weg.Gelukkig kan ik op mijn telefoon nog iets bekijken maar dit is zeer ergerlijk.Hoe kan ik dit herstellen?

Geplaatst:

Smaken verschillen. Ik vind de app Mail van Windows 10 een onding...

Standaard worden in de app Mail van Windows 10 alleen de e-mails van de afgelopen maand getoond. Oudere e-mails worden verborgen. Is dat misschien bij jou het geval?

Je kunt dat zo gaan controleren:

Open de app Mail

Klik op Instellingen (dat is het tandwiel dat in de linker benedenhoek staat)

Klik dan op Accounts beheren

Klik op je Gmail account

Klik op Opties voor het synchroniseren van inhoud

Wat staat er dan bij jou onder "E-mail downloaden van"

Daar moet staan: "elk gewenst moment". Staat er bij jou iets anders, bijvoorbeeld "de afgelopen maand", klik daar dan op en kies 'elk gewenst moment'.

Klik daarna onderaan in dat venster op de knop Gereed.

Geplaatst:
14 minuten geleden, porrelaar zei:

Smaken verschillen. Ik vind de app Mail van Windows 10 een onding...

Standaard worden in de app Mail van Windows 10 alleen de e-mails van de afgelopen maand getoond. Oudere e-mails worden verborgen. Is dat misschien bij jou het geval?

Je kunt dat zo gaan controleren:

Open de app Mail

Klik op Instellingen (dat is het tandwiel dat in de linker benedenhoek staat)

Klik dan op Accounts beheren

Klik op je Gmail account

Klik op Opties voor het synchroniseren van inhoud

Wat staat er dan bij jou onder "E-mail downloaden van"

Daar moet staan: "elk gewenst moment". Staat er bij jou iets anders, bijvoorbeeld "de afgelopen maand", klik daar dan op en kies 'elk gewenst moment'.

Klik daarna onderaan in dat venster op de knop Gereed.

Geplaatst:

Porrelaar,de app Mail doet het terug.En de mails zijn ook terug in mijn mappen.Ik ga voor alle zekerheid mij toch maar richten op mijn google mail.Heel fijn dat je dit voor mij opgelost hebt.Een hele geruststelling!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.