Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb voor mijn werk / vzw een Excel gemaakt die op een SharePoint staat en die gegevens binnenkrijgt van 2 MS Forms. De gegevens komen op de juiste plaats te staan door een stroom / Power Automate


Nu komen ze met een nieuwe vraag: de Excel moet toegankelijk worden gemaakt voor meer mensen MAAR die mogen alleen de gegevens van hun cliënten zien. 


Nu is er een filter en als je braaf filtert op je eigen naam krijg je alleen je eigen cliënten te zien.

Als je niet filtert, krijg je iedereen te zien. Tot nu toe was dit geen probleem want alleen mensen die betrokken waren bij deze cliënten konden in het bestand.


Hoe kan ik een filter instellen die er voor zorgt dat als persoon X zich aanmeldt op de SharePoint met zijn emailadres, alleen de gegevens die horen bij deze persoon getoond worden? Bedankt!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.