Ga naar inhoud

Adobe

Liesbeth*

Aanbevolen berichten

De scan heeft wel iets gevonden maar je hebt niets laten verwijderen.

Doe de scan opnieuw en laat dan de gevonden items in quarantaine plaatsen.

Flash player wordt door verschillende browsers niet meer ondersteund.

Welke browser gebruik jij?

Op welke site krijg je de vraag om flash player te installeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik hier kijk of op mijn forum het is niet specifiek bij een bepaalde site of als ik bij NKL kijk naar de dierenstreams. Maar kom ik daar later weer om te kijken krijg je het weer niet het is ook altijd in dee ochtend tussen 10 en 12 uur vind dat wel apart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op, de eerste afbeelding van je startpost is het logo van nestkastlive te zien.

Als ik die site bezoek met verschillende browsers, kan ik enkel met Chrome de beelden bekijken en dit zonder flash player te installeren.

Op het eerste zicht lijkt het dus ok te zijn met google chrome.

Ik krijg net bericht van Abbs dat die melding een poging is om malware op je systeem te krijgen.

The “Update Flash Player” pop-up is a browser-based scam that displays fake error messages to trick you into installing potentially unwanted programs on your computer.

Gewoon negeren dus en zeker niet klikken op de download knop.

Je hebt net een opruiming gedaan met malwarebytes en dus denk ik dat je voorlopig wel veilig bent.

Hou het in de gaten en als de melding terugkomt, laat het maar weten en dan doen we nog eens een grondige malwarecontrole.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Als je het niet erg vind wil ik even verder kijken:

Download de AfbeeldingFarbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit via de onderstaande link naar het bureaublad.

Farbar Recovery Scan Tool Link

Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.
Als er een melding van Smartscreen komt doe het volgende Handleiding als je klaar bent mag je hem weer aanzetten.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.

• Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Het kan zijn dat zulke dingen door iets worden getrikkerd daarom even verder kijken, wil je ook nog het volgende doen.

Start Google Chrome. Zorg ervoor dat je bent ingelogd op je Google-account.
Klik rechtsboven op de drie stippen > klik Instellingen > klik links op Zoekmachine.
Klik onder Zoekmachine op het > achter Zoekmachines beheren.
Maak van dat overzicht eens een printscreen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.