Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Deze week tweemaal internet weg gevallen . Eerste maal nog opgelost gekregen door stekker uit modem stopcontact te halen en opnieuw in te steken . Maar deze maal lukt dit niet meer . Telenet zegt van een nieuwe internetkabel te steken maar voor aleer ik dit wil doen lees ik dat ik die huidige internetkabel eens moet uittesten op mijn laptop . Maar op mijn laptop heb ik wel een internetverbinding . Hoe kan ik dan uit testen of die internetkabel van mijn PC defect is of niet ?

Geplaatst:

Je bedoelt waarschijnlijk 'ethernet'-kabel ?   Internetkabel ken ik niet...

 

Steek de kabel in je laptop, zet je Wifi uit en kijk of je nog verbinding hebt...

Zoniet, probeer daar dan eens met andere kabel.

Geplaatst:

Het is in orde . Het was de router die defect was . Gelukkig had ik nog een oudere router liggen . Probleem opgelost . Bedankt .

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.