Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ok, mooi zo - enne seane: in mijn post hierboven (aan Dasle) stonden ook enkele dingen die je eventueel zelf kon uitproberen. Probeerde je er van?

Geplaatst:

Dag Passer,

Bij systeem > hardware > apparaatbeheer > netwerkadapters > eigenschappen > geavanceerd zie ik 'wake on magic packet' en 'wake on pattern match' staan. Die staan nu op enabled. Mag ik deze op disabled zetten?

Geplaatst:
10 uren geleden, seane zei:

Bij systeem > hardware > apparaatbeheer > netwerkadapters > eigenschappen > geavanceerd zie ik 'wake on magic packet' en 'wake on pattern match' staan. Die staan nu op enabled. Mag ik deze op disabled zetten?

2139989855_Magicpakket.PNG.f55e391a1838b372f020f461c7b384ea.PNG

Die mag je beiden op Disabled zetten. Bevestig telkens met OK en herhaal dit voor Wake on pattern match.

En dan is het weer afwachten.

Geplaatst:

Het is eigenlijk nog niet gevraagd geweest maar heb je het probleem altijd gehad of is het ontstaan na een BIOS update of iets anders waaraan je dit zou kunnen linken?

Geplaatst:

Ik ben verhuisd 3 maanden geleden en toen viel het mij op dat mijn pc elke zondagochtend aan stond. In mijn vorige woning zette ik de hoofdschakelaar, waar mijn pc, tv, modem, ... aan verbonden was altijd uit op het einde van de dag. Dit doe ik nu niet meer. Ik zet alles gewoon uit zonder de hoofdschakelaar uit te zetten.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.