Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een pc waar ik geen beveiliging op had om aan te melden omdat die in de woonkamer staat en iedereen die gebruikt.  Na een update die ik niet meer kon uitstellen, kan ik me niet meer aanmelden op geen enkele pc. 

Ik moest een microsoft account wachtwoord ingeven, maar ik wou gewoon toegang tot mijn pc.  Ik moet een soort verificatie app code ingeven, maar ik zou niet weten waar ik dat zou moeten halen.  Ondertussen kan ik niet meer aan mijn emails en heb ook geen toegang meer tot mijn pc.... Enig idee wat ik hier moet aan doen? 

Geplaatst:

Oh ja, ik kan dus mijn berichten niet lezen... Ik zal het hier proberen te volgen... 

De Microsoft Authenticator wil dat ik mijn wachtwoord ingeef... maar dat heb ik dus niet...??? 

Geplaatst:

Hoi, ik ben er uit geraakt! Dank je wel.  Ik denk dat het ook een beetje een probleem was dat ik het probeerde op mijn gsm en niet op een laptop.  Er waren minder opties.  Maar mijn wachtwoord is nu vernieuwd.  

Nogmaals bedankt. 

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.